تاریخ انتشار: 1397/11/30 18:59
بادران 2 - خونه به خونه 1
کد خبر: 109424

اولین برد کاظمی در بادران/ میثاقیان باخت و اخراج شد

تیم فوتبال بادران در دیداری که به خصوص در 10 دقیقه پایانی جنجالی شده بود، با نتیجه 2 بر 1 از سد بادران گذشت.
اولین برد کاظمی در بادران/ میثاقیان باخت و اخراج شد

تیم فوتبال بادران که دو بازی قبلی خود را به عنوان سرمربی بادران با شکست پشت سر گذاشته بود، در نهایت امروز و در ثانیه های پایانی مسابقه موفق به ثبت اولین پیروزی خود با تیم جدیدش شد.

این دیدار در ورزشگاه تهرانسر و به میزبانی تیم فوتبال بادران مقابل خونه به خونه برگزار شد و گل ثانیه های پایانی مرتضی خراسانی بازیکن سابق کاظمی در سرخپوشان پاکدشت بود که تکلیف امتیازات این مسابقه را مشخص کرد.

گل اول این دیدار در نیمه اول و در شرایطی توسط میثم مجیدی بازیکن سابق استقلال از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که شاگردان کاظمی نمایش بهتری از میهمان خود داشتند ولی رفته رفته جو سکوهای ورزشگاه که تعدادی از هواداران بابلی هم روی آنها حضور داشتند، ملتهب می شد.

نیمه اول این مسابقه با همین نتیجه خاتمه یافت و در نیمه دوم این شاگردان میثاقیان بودند که نمایش بهتری از میزبان خود داشتند و سرانجام هم با ضربه ای که محمود مطلق زاده روی ریباند و در شلوغی محوطه جریمه ثبت کرد، بازی به تساوی کشیده شد.

پس از گل تیم بادران برای رسیدن به گل تلاش می کرد که اعتراض های هواداران بابلی به داور مسابقه شروع شده بود و اکبر میثاقیان هم که معمولا چهره ای پر جنب و جوش در کنار خط به شمار می رود، با تصمیم داور از روی نیمکت تیمش اخراج شد.

با این حال حملات شاگردان کاظمی که اصلا دوست نداشت، در سومین بازی هم طعم پیروزی را در بادران نچشد ادامه یافت تا در نهایت و در ثانیه های پایانی روی ضربه خراسانی به گل رسیدند.

این پیروزی بادران را 28 امتیازی کرد ولی آنها کار بسیار سختی برای رسیدن به جمع مدعیان دارند؛ در سوی دیگر هم خونه به خونه 18 امتیازی باقی ماند و با این نتایج روز به روز خط سقوط بیشتر تهدیدش می کند و میثاقیان که این هفته ها شانس هم با او یار نیست، باید هر چه زودتر فکری به حال تیمی کند که فصل گذشته تنها به خاطر یک گل کمتر در مقایسه با نساجی از صعود به لیگ برتر بازماند ولی این روزها اصلا حال و روز خوشی ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457yno

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فتحی: زمین، اردو و بازیکنان شفر را جذب کردم،گل که نمی‌توانم بزنم!