تاریخ انتشار: 1397/12/02 00:13
کد خبر: 109241

نادریان : داوری بر روی نتیجه دیدار تاثیر گذاشت / شاهکار داوری در این بازی دیدیم

یوسف نادریان سرمربی نفت گچساران بافرتاک‌ ورزشی به گفتگو پرداخت.
نادریان : داوری بر روی نتیجه دیدار تاثیر گذاشت / شاهکار داوری در این بازی دیدیم

سرمربی نفت و گاز گچساران در گفتگو با خبرنگار فرتاک‌ ورزشی درباره اتفاقات بازی امروز این تیم در برابر نیرو زمینی تهران گفت :

از ابتدای بازی موقعیت های زیادی نسبت به حریف داشتیم  و دروازه‌بان تیم توانست یک ضربه پنالتی را مهار کند، با شروع نیمه دوم توانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم، وقتی تیم ما گل اول را به ثمر رساند سوت های عجیب داور بسیار برای ما عجیب بود.

وی افزود : بعد از بحث کردن با سرمربی تیم حریف با اعلام داور چهارم و ورود داور وسط در تصمیمی عجیب به جای اخراج سرمربی تیم نیروزمینی کمک مربی به همراه من اخراج شد.

نادریان در ادامه گفت : این انتهای داوری عجیب و اشتباه نبود و در میانه میدان شاهد سوت های مشکوک بودیم، در کل نیمه دوم تنها دو یا سه ضربه ایستگاهی به حریف دادیم.

سرمربی نفت و گاز گچساران افزود : این انتهای ماجرا نبود و در دقایق پایانی دیدار وقتی که تیم ما جلو بود به دلیل اعتراض کوچک نیمکت نشینان، داور باز هم به اشتباه دروازبان دوم تیم ما را اخراج کرد.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران افزود : شاهکار داوری در انتهای دقیقه نود با اعلام زمان تلف شده بود، این داور ۱۰ دقیقه زمان تلف شده اعلام کرد که در میان این زمان بدون توقف بازی ۷ دقیقه اضافه تر گرفته شد تا تیم حریف بتواند نتیجه را مساوی کند، در کل طول این بازی ۲۲ دقیقه وقت اضافه گرفته شده است که واقعا عجیب بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qw8zj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی جدید نفت و گاز گچساران مشخص شد

یوسف نادریان:شایسته ترین تیم برای صعود به لیگ دو هستیم
اختصاصی| سرمربی مقاومت تهران مطرح کرد؛