تاریخ انتشار: 1397/12/05 13:30
رونمایی از پاشازاده در مرداب انزلی؛
کد خبر: 108803

پیش بازی ملوان - شهرداری ماهشهر؛ بوی انتقام می‌آید/ ملوانان رحم می‌کنند؟!

ملوان بندرانزلی در هفته هفتم دور برگشت لیگ یک میزبان شهرداری ماهشهر است.
پیش بازی ملوان - شهرداری ماهشهر؛ بوی انتقام می‌آید/ ملوانان رحم می‌کنند؟!

تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و شهرداری ماهشهر در چهارچوب هفته بیست و پنجم لیگ یک فوتبال و از ساعت ۱۴:۱۵ دو شنبه ۶ اسفند ماه در استادیوم تختی انزلی به مصاف هم خواهند رفت.

این دو تیم در هفته هشتم لیگ یک در ورزشگاه شهدای ماهشهر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲-۱ به سود تیم شهرداری ماهشهر به اتمام رسید. تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیم فصل دوم را با نتیجه تساوی ۰-۰ در خانه خود آغاز کرد و حالا در هفته هفتم نیم فصل دوم پذیرای شهرداری ماهشهر است.

در بازی این هفته دوم تیم، از مهدی پاشازاده سرمربی جدید شهرداری ماهشهر نیز رونمایی خواهد شد. سرمربی نیم فصل اول بادران تهران، اکنون هدایت ماهشهری‌ها را برعهده گرفته است که مدعی سقوط می‌باشند و پاشازاده که قرارداد یک و نیم ساله‌ای را با این تیم بست است، قطعا برای فرار از سقوط به جنوب رفته است.

احمدزاده در تلاش است که به روند خوب تیمش ادامه دهد و کم کم ملوان به بالای جدول نزدیک شود و می‌تواند از این فرصت خوبی که برایشان بدست آمده بهترین استفاده را ببرند و با بردن تیم آخر جدول رده‌بندی، سه امتیاز دیگر به سه امتیازهای خانگی شان اضافه کند و همچنین مهدی پاشازاده سرمربی تیم شهرداری ماهشهر که می‌داند کار سختی را در انزلی دارد تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بهترین نتیجه را در این بازی حساس خارج از خانه کسب کند تا از قعر جدول فاصله بگیرد.

باتوجه به آنکه ملوان در نیم فصل اول به تیم شهرداری ماهشهر باخته است، آنها در مرداب انزلی به فکر انتقام هستند. ملوان باتوجه به شارژ مالی در روزهای گذشته، در بهترین شرایط خود قرار گرفته است و باید دید می‌توانند ماهشهری‌ها را با دست خالی به خانه‌شان روانه کنند یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48apym

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار شهرداری ماهشهر و ملوان

پیش بازی ملوان-شهرداری ماهشهر؛ مچ‌گیری!
اختصاصی| جدال دو مربی اسبق خونه‌به‌خونه در انزلی؛

شیرزادفر در دو راهی فجر و ملوان
اختصاصی| برای انجام خدمت سربازی؛