تاریخ انتشار: 1397/12/05 13:33
کروات‌ها به هم رسیدند؛
کد خبر: 108802

پیش بازی مس رفسنجان - گل گهر؛ دربی حیثیتی برای سیرجانی‌ها

در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور (دوشنبه، ششم اسفندماه) دو تیم هم استانی مس رفسنجان و گل گهر سیرجان به مصاف هم می روند، این دیدار از ساعت ۱۴:۱۵ در رفسنجان و ورزشگاه شهدای مس برگزار خواهد شد.
پیش بازی مس رفسنجان - گل گهر؛ دربی حیثیتی برای سیرجانی‌ها

مسی ها که در این فصل نتوانسته اند به مانند فصول گذشته عملکرد خوبی داشته باشند و در جمع تیم های مدعی صعود قرار گیرند در حال حاضر در رده های انتهایی جدول رده بندی جای دارند و با تیم قعرنشین تنها پنج امتیاز فاصله دارند! و از همین روی خطر سقوط به دسته پایین تر را به شدت احساس می کنند، گل گهری ها اما بر خلاف حریف هم استانی خود در این فصل همواره جزو مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر بوده اند و هم اکنون نیز صدرنشین جدول رده بندی مسابقات هستند و برای راهیابی به دسته بالاتر سخت تلاش می کنند.

با نگاهی به آمار و ارقام متوجه می شویم تقابل دو تیم سوای از جایگاهشان در جدول مسابقات همواره جذاب و تماشایی و البته به دور از هر گونه حاشیه ای بوده است، اما مسئله ای که می تواند باعث شود این بازی متفاوت تر از بازی های گذشته دو تیم شود شرایط خاص این تیم ها در جدول است، نارنجی پوشان رفسنجانی برای حفظ و ارتقا جایگاه خود نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار خانگی دارند، آبی پوشان سیرجانی نیز برای حفظ موقعیت و فاصله خود با سایر رقبا در صدر جدول چاره ای جز پیروزی در این بازی خارج از خانه ندارند.

تیم فوتبال مس رفسنجان در حال حاضر با ۲۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم های شهرداری تبریز و کارون اروند خرمشهر در مکان دوازدهم جدول جای دارد، تیم گل گهر سیرجان نیز با ۴۲ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی مسابقات است.

مسی ها در هفته بیست و چهارم مسابقات در دیداری خارج از خانه موفق شدند تیم مدعی سرخپوشان پاکدشت را متوقف سازند و یک امتیاز شیرین را کسب نمایند، گل گهری ها نیز در خانه برابر تیم سخت کوش ملوان به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند.

از دیگر نکات ویژه این بازی، تقابل دو سرمربی کروات دو تیم می‌تواند باشد. از سویی میشو کریستوویچ نتایج خوبی را در هفته‌های گذشته گرفته است و در آن سو نیز وینگو منتظر لغزش مس است تا بتواند باکسب 3 امتیاز این بازی، همچنان در صدر جدول قدرت نمایی کند.

شاگردان میشو کریستوویچ تا بدین جای کار در تقابل با حریفان ۲۶ گل به ثمر رسانده اند و ۳۱ گل نیز دریافت کرده اند، آنها اگر چه در خط حمله عملکردی نسبتا خوب داشته اند اما در کارهای دفاعی بسیار ضعیف ظاهر شده اند و به همراه تیم نود ارومیه ضعیف ترین خطوط دفاعی لیگ را در اختیار داشته اند، شاگردان وینگو نیز در مصاف با رقبا ۳۷ بار موفق به گلزنی شده اند و پس از تیم سرخپوشان پاکدشت دومین خط حمله برتر لیگ را به خود اختصاص داده اند، آنها همچنین با دریافت ۱۸ گل صاحب یکی از خطوط دفاعی خوب لیگ بوده اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279oy6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


11 بازیکن اصلی دو تیم گل گهر و مس رفسنجان رونمایی شد