تاریخ انتشار: 1397/12/06 16:37
پیش بازی مس نوین کرمان - آوالان کامیاران
کد خبر: 108649

تلاش مس برای حیات / آوالان نا امید و بی‌پول

از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور، دو تیم مس نوین کرمان و آوالان کامیاران در ورزشگاه شهرداری کرمان به مصاف یکدیگر میروند.
تلاش مس برای حیات / آوالان نا امید و بی‌پول

نارنجی‌پوشان کرمانی در شرایط بسیار سختی حضور دارند، تیمی که هم‌اکنون جزو سقوط کنندگان به لیگ دسته سوم فوتبال کشور است.

مس نوین این فصل نیز همانند فصل گذشته از ابتدا حرفی برای گفتن نداشته و برای اکثر حریفان به زنگ‌ تفریح تبدیل شده است، این تیم هفته گذشته در دیداری پر گل برابر دیگر قعر نشین جدول یعنی ایرانجوان بوشهر به تساوی سه بر سه دست یافت که این موضوع دو تیم را به لیگ سه نزدیک‌تر کرد.

کرمانی‌ها برای رهایی از این وضعیت نیاز به تمام امتیازات این دیدار دارند و قطعا برای پیروزی برابر نماینده کردستان برنامه ویژه‌ای دارند.

در آن سوی میدان آوالان کامیاران بر خلاف حریف خود در جدول وضعیت مناسبی دارد و از حاشیه امنی برخوردار است و حتی از شانس صعود نیز برخوردار است، این تیم در اولین تجربه خود در لیگ دسته دوم تاکنون عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

اما این روزها تنها نماینده استان کردستان در لیگ دسته دوم اوضاع مالی بسیار بدی دارد، این وضعیت تا حدی ادامه داشته است که به تعطیلی یک هفته‌ای تمرینات این تیم منجرب شده است، حتی مدیران این باشگاه اعلام کرده‌اند به‌دلیل وضعیت بد مالی به کرمان سفر نخواهند کرد.

حال باید دید نماینده کردستان از آبروی استان خود دفاع خواهد کرد و به میدان نبرد با مس نوین وارد میشود یا این که مشکلات مالی مانع از حضور آن ها در این دیدار مهم خواهد شد، قطعا دیگر حریفان مس در راه بقا در لیگ دسته دوم چشم امید به مدیران این باشگاه بسته‌اند تا در این دیدار حاضر شوند و از فوتبال پاک دفاع کنند.

جایگاه دو تیم در جدول :

مس نوین با کسب ۱۲ امتیاز در رده دوازدهم جدول گروه الف قرار دارد، آوالان نیز با ۲۷ امتیاز در رده هفتم جدول جای گرفته است.

نتیجه دیدار رفت :

آوالان کامیاران در دیدار رفت با تک گل کیوان مارابی توانست مس نوین را شکست بدهد.

کوبل داوری :

مجتبی شجاعی - امید رفیعی - سجاد ایرانپور - محسن بختیاری  ناظر داوری : محمدرضا امینی

 

گفتنی است این دیدار از ساعت 14:30 روز سه‌شنبه  7 اسفند ماه در ورزشگاه شهرداری کرمان برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368nle

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوشبخت : تیم شهرداری همدان نمونه بارز بومی‌گرایی در فوتبال ایران است

چگونه تیم شهرداری اردبیل بچه سر راهی شد و به لیگ سه سقوط کرد
اختصاصی| مروری بر شهرداری اردبیل و آنچه که بر سر این تیم آمد؛