تاریخ انتشار: 1397/12/06 18:41
قشقایی شیراز 1 - بادران 0
کد خبر: 108634

کاکوها مطابق انتظار بردند/ بادران از مدعیان جا ماند

قشقایی شیراز بعد از شکست سنگین هفته قبل مقابل مس کرمان موفق شد بادران را با یک گل شکست دهد.
کاکوها مطابق انتظار بردند/ بادران از مدعیان جا ماند

 در ادامه رقابت های لیگ یک دو تیم قشقایی شیراز و بادران در ورزشگاه پارس شیراز به قضاوت مهدی جبرئیلی به مصاف هم رفتند که در این بازی شاگردان فروردین سرمربی قشقایی بعد از متحمل شدن شکست سنگین مقابل مس در هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و موفق شد تیم فوتبال بادران را از پیش رو بردارند.

این بازی که در نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر به اتمام رسید در نیمه دوم  حسن مهری توانست دروازه مجتبی روشنگر را باز کند تا همچنان شاگردان فرهاد کاظمی بعد از کسب یک برد مقابل خونه به خونه بازهم به روی نوار ناکامی گام بردارند .

 بازیکنان قشقایی ها دراین دیدار با توجه به استعفای فروردین هم قسم شده بودند که هر طور که شده  این دیدار را ببرند و در پایان هم موفق شدند به این مهم دست پیدا کنند .

 امروز قشقایی در این بازی به نسبت بازی های گذشته یکی دو تغییر را در ترکیب خود داده بود که با توجه به نتیجه به دست آمده  نشان داد این  تغییرات جواب داده است .

قشقایی حالا با 22 بازی صاحب 31  امتیاز شده و در جایگاه هفتم جدول قرار دارد و بادران نیز  با همین تعداد بازی در جایگاه نهم قرار گرفته است .

ترکیب قشقایی شیراز :

سامان فرجام - مسعود اسدی - آرش زارع - علی مصلی نژاد - امید کریمی - حمید عبدالهی - جواد عباسی - سهیل نیک نام - هادی خادم - مرتضی سنجابکی - محمد مهری

 ترکیب بادران:

مجتبی روشنگر، حسن کریمی، مسعود حق جو، امیرحسین صدقی، بهتاش میثاقیان، امیر میربزرگی، شاهین شفیعی، هادی حبیبی نژاد، مجتبی محبوب مجاز، مرتضی خراسانی و کریم اسلامی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwbzl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از ترکیب اصلی دو تیم بادران و قشقایی