تاریخ انتشار: 1397/12/06 20:54
اتفاقات ارومیه در هیچ جا تکرار نمی‌شود؛
کد خبر: 108619

مهابادی: بارسلونا هم در ارومیه نمی تواند نتیجه بگیرد

داود مهابادی پس از تساوی مقابل ارومیه در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: می بایست در دو بعد صحبت نمایم؛ یکی راجع به مسائل فنی و دیگری راجع به مساله ی تکراری برای همه ی تیم ها در ارومیه.
مهابادی: بارسلونا هم در ارومیه نمی تواند نتیجه بگیرد

داود مهابادی پس از تساوی مقابل ارومیه در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: می بایست در دو بعد صحبت نمایم؛ یکی راجع به مسائل فنی و دیگری راجع به مساله ی تکراری برای همه ی تیم ها در ارومیه.

وی افزود: در بعد فنی در هر دونیمه کاملا سوار بازی بودیم و اینکه نتوانستیم بازی را ببریم فقط به بی دقتی خودمان بر میگردد و راجع به اینکه تیم حریف ٩نفره بود و توانست مساوی بگیرد باید گفت که اولا گل اول تیم حریف در شرایط ١١نفره به ثمر رسید و ٩ نفره شدن انها نیز بعد از زدن گل تساوی رقم خورد.ما مساوی کردیم چون در ضربات نهایی بی دقت عمل کردیم.

مهابادی در قسمت دوم صحبتهایش به حواشی مسابقه پرداخت و افزود:بازی کردن در ارومیه وحشتناک سخت می باشد و چیزهایی را شاهد می باشیم که هیچ کجای دنیا اتفاق نمی افتد.از فدراسیون و مسئولان فوتبال تقاضای ورود به مسائل و حواشی بازیهای خانگی تیم ارومیه را دارم چراکه چنین اتفاقی را من خودم دوبار در این فصل(نیم فصل اول با شهرداری ماهشهر)تجربه کردم و تمامی تیم های لیگ یک هم شاهد این اتفاقات بوده اند.

وی افزود:بارسلونا هم در این ورزشگاه نتیجه نمیگیرد مگر می شود راجع به جو حاکم بر بازیهای خانگی ارومیه صحبت کرد؟از فحاشی های مکرر به تیم شهید سپاسی که هیج جای ایران شاهد ان نمی باشیم تا فحاشی به کادر فنی و سنگ پرانی به نیمکت تیم گرفته تا فشار و فحاشی شدید به داور مسابقه.

وی ادامه داد: به راحتی سرپرست تیم حریف تیم را دومرتبه بیرون می کشد و بعد از تهییج تماشاگران و ایجاد درگیری های عمدی روحی روانی با بازیکنان ما بازی جریان می یابد.من که چنین اتفاقاتی را تنها در این ورزشگاه شاهد بوده ام.

وی بیان داشت:مگر می شود یک نفر از فنس وارد زمین مسابقه شود و به داور پول تعارف کند؟باور کنید سنگهایی که به نیمکت ما پرتاپ شد هر کدام نیم کیلو وزن داشتند و حتی طلق های نیمکت شکسته شد که ناظر مسابقه شاهد این جریان بود.لیدر تیم حریف از پشت نیمکت با بلندگو ٩٠دقیقه به بنده صحبتهای رکیک کرد که واقعا نمیشود انها را بیان کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش افزود:متاسفانه دیشب در جلسه قبل از بازی از ما خواستند که بازی بخاطر پخش مستقیم با نیم ساعت تاخیر اغاز شود و ما نیز به حرمت مردم ارومیه این تقاضا را قبول کردیم ولی متاسفانه صداقت در کار نبود و خبری از دوریین و پخش مستقیم نشد .ایا بخاطر اینکه بر تعداد هواداران افزوده شود چنین کاری صحیح است؟؟؟

وی تصریح کرد:در مجموع شاهد اتفاقاتی بودیم که کاملا تکراری و با برنامه صورت می گرفت و این مسائل اصلا زیبنده فوتبال ایران نمی باشد.

وی در خصوص داوری گفت:فشار و فحاشی سکوها و نیمکت تیم حریف به شدت روی داوری تاثیر گذار واقع شد و هر دو پنالتی تیم حریف بخاطر فشاری که به داور وارد شد به اشتباه گرفته شد ، خصوصا پنالتی دوم که من خودم روی خط بودم و حتی اعتقاد دارم قبل اعلام پنالتی بازیکن حریف در افساید قرار داشت و خطا نیز اصلا صورت نگرفت .حتی راجع به اخراج های تیم حریف باید گفت بازیکن شماره ٨ارومیه روی خطای اول می بایست اخراج می شد و خطاهاایی که انجام دادند که منجر به کارت قرمز شد اصلا فوتبالی نبود و کاملا عمدی صورت گرفت.‌


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vjr9p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مازیار زارع: خوشحالم که از لحاظ فنی پیروز می‌شویم
در زمان فوق العاده‌ای گل زدیم؛