تاریخ انتشار: 1397/12/06 21:42
بدون باخت با زوج احمدزاده و زارع؛
کد خبر: 108610

7 بازی و 15 امتیاز برای ملوان در نیم فصل دوم لیگ یک

تیم ملوان در دور برگشت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به تیم متفاوتی تبدیل شده است. شاگردان محمد احمد زاده دیگر آن تیم ضعیف و قعر جدولی دور رفت نیستند.
7 بازی و 15 امتیاز برای ملوان در نیم فصل دوم لیگ یک

 ملوان اگر چه شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد اما در دور برگشت آنقدر باانگیزه و خوب بازی کرده است که از قعر تا رده دهم جدول بالا آمده است و شاید هم به دنبال قهرمانی در دور برگشت بازی ها باشد. این تیم حتی در مصاف با تیم های مدعی و قوی هم برای برد بازی می کند و از برد این تیم در برابر سرخپوشان پاکدشت روزهای زیادی نگذشته است.

ملوان امروز با شهرداری ماهشهر بازی کرد. این بازی اولین آزمون مهدی پاشازاده در شهرداری ماهشهر بود. مربی ای که تیم های متعددی را از دسته دوم به دسته اول رهنمون کرده است و حالا باید مانع از سقوط یک تیم دسته اولی به دسته دوم شود.

این روزها ملوان به یک تیم مهم در دسته اول تبدیل شده است. این تیم یا با تیم هایی بازی دارد که برای صعود به لیگ برتر بازی می کنند یا تیم هایی که در تلاش هستند در جدول بازی ها باقی بمانند. ملوان با وجود اینکه شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد تا به این جای کار هم در مصاف با تیم های مدعی و هم تیم های در حال سقوط با انگیزه فوتبال کرده است و شاید که باید این را تکرار کنیم؛ ملوان به دنبال قهرمانی در دور برگشت بازی ها است.

ملوانان در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ یک باختی را به خود ندیده‌اند. آنها از 7 دیداری که در نیم فصل دوم به میدان رفته‌اند، 15 امتیاز کسب کرده‌اند و جزو بهترین تیم‌های لیگ یک در دور برگشت مسابقات محسوب می‌شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwbnl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی گل گهر - ملوان؛ جدال بهترین‌های دفاعی و هجومی در کویر
ملوانان آماده فتح سیرجان؛