تاریخ انتشار: 1397/12/07 19:36
یکه تازی جوان مازنی در دیار حافظ؛
کد خبر: 108494

خادم - مهری؛ زوج زهردار قشقایی در لیگ یک

قشقایی شیراز در این فصل از رقابت‌های لیگ یک حضور دارد که در این تیم بازیکنان شاخصی نیز یافت می‌شود.
خادم - مهری؛ زوج زهردار قشقایی در لیگ یک

 هیچ کس از قشقایی شیراز انتظار کسب نتایج خوب را نداشت اما آنها باتوجه به نیروهای خوبی که جذب باشگاه کرده‌اند و به هماهنگی لازم نیز رسیده‌اند، موفق شدند به تیمی گردن کلفت و قابل احترام تبدیل شوند.

در تیم قشقایی کم نیستند ستاره‌های بی‌نام و نشانی که در این تیم موثر بازی می‌کنند. دو تن از بازیکنان تاثیرگذار قشقایی هادی خادم و محمد مهری می‌باشند. بازیکنانی که قابلیت بالایی در حمل توپ دارند و درحالی‌که یکی سازنده است، دیگری به خوبی توپ‌ها را تبدیل به گل می‌کند.

هادی خادم بهترین پاسور لیگ یک نیست اما با دادن 5 پاس گل، تاکنون یکی از بهترین وینگرهای لیگ یک محسوب می‌شود. در آن سو نیز محمد مهری هشتمین گل فصلش را در هفته بیست و پنجم زد تا در جایگاه چهارم جدول بهترین گلزن لیگ قرار بگیرد. مهری که فصل قبل در صعود نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر نقش موثری داشت، با بی‌مهری فکری همراه شد و سر از قشقایی در آورد تا این جوان مازنی، در دیار حافظ به درخشش ورزشی‌اش ادامه بدهد.

زوج خادم - مهری در هفته بیست و پنجم سه امتیاز حساس برای قشقایی به ارمغان آورد. پاس طولی زیبای خادم را مهری به گل تبدیل کرد تا این زود، به نقطه قوت تیم قشقایی تبدیل شوند و باید دید که آیا خط دفاعی‌ای می‌تواند این زوج زهردار را مهار کند یا خیر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yg6vb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هادی خادم: مسئولین کمک کنند نیم نگاهی به صعود داریم/ هواداران قشقایی در همه جای ایران هستند
اختصاصی فرتاک ورزشی|

تصاویر/ دیدار قشقایی شیراز و بادران تهران
از نگاه دوربین مهدی افشاری؛

تصاویر/ دیدار قشقایی شیراز و فجرسپاسی
از نگاه دوربین علیرضا شمس؛