تاریخ انتشار: 1397/12/09 14:56
کد خبر: 108282

صوفی : خواستار برخورد قاطع سازمان لیگ و کمیته انضباطی با عوامل بی نظمی و متخلف بازی های لیگ دو هستیم

عباس صوفی رئیس هیات فوتبال همدان در خصوص شرایط پاس همدان با فرتاک ورزشی به‌گفتگو پرداخت.
صوفی : خواستار برخورد قاطع سازمان لیگ و کمیته انضباطی با عوامل بی نظمی و متخلف بازی های لیگ دو هستیم

رئیس هیات فوتبال همدان در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت : از فدراسیون فوتبال به ویژه سازمان لیگ و کمیته داوران می خواهیم نظارت دقیق تر بر روند برگزاری رقابت های لیگ دسته دوم داشته باشند.

عباس صوفی افزود : در شرایطی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور روبه انتها می رود که شاهد برخی اتفاق های ناخوشایند در این رقابت ها هستیم.

وی اضافه کرد : چطور می شود در حساس ترین هفته های مسابقات یک تیم بنا به دلایلی از اعزام خودداری کند و سه امتیاز بدون برگزاری مسابقه را به حریفش اعطا کند.

صوفی خاطرنشان کرد : آیا این جفا در حق سایر تیم ها نیست که برای بقا یا صعود در تلاش هستند.

رئیس هیات فوتبال همدان با اشاره به حساسیت هر دو گروه رقابت های لیگ دسته دوم گفت : همدان دارای 2 نماینده در این مسابقات است که یکی برای بقا و دیگری برای صعود تلاش می کند.

متاسفانه این هفته به دلیل عدم اعزام تیم آوالان ، سه امتیاز نصیب مس نوین کرمان شد که حریف شهرداری در انتهای جدول است و تکرار چنین مسایلی به طور قطع ظلم در حق سایر تیم ها است.

صوفی بیان کرد : نباید تیم ها به همین راحتی و با اختیار خود یک بازی را به تعطیلی کشانده و حق سایر حریفان را ضایع کنند.

رئیس هیات فوتبال همدان خاطرنشان کرد: اگر تیم ها نسبت به برخی مسایل نظارتی فوتبال اعتراض دارند دلیل نمی شود مسابقات خود را تعطیل کنند چرا که با این کار لطمه به جایگاه دیگر تیم ها زده و چه بسا اتفاق های ناخوشایند را رقم بزنند.

صوفی خواستار برخورد قاطع سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با عوامل بی نظمی و متخلف بازی های لیگ دو شد و افزود: اگر نسبت به این مسایل کوتاهی شود به طور قطع لیگ دو آبستن حواشی و ناپاکی ها می شود.

وی با تاکید بر نظارت بیشتر بر عملکرد داوران و استفاده از داوران باتجربه در مسابقات هفته های پایانی لیگ دو گفت : انتظار می رود از داوران باتجربه و دارای سابقه در فوتبال کشور استفاده شود تا حق تیمی پایمال نگردد.

رئیس هیات فوتبال همدان خاطرنشان کرد: تیم ها اغلب با صرف هزینه میلیاردی گام به مسابقات گذاشته اند و با توجه به سختی تامین هزینه های تیمداری، این وضعیت منجر به دلسردی مدیران برای ادامه فعالیت می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jw9ak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان قرعه کشی لیگ دسته دوم فوتبال کشور فصل 96-95 اعلام شد