تاریخ انتشار: 1397/12/09 16:16
آنها رستگار می‌شوند؟!
کد خبر: 108273

گل ریحان و مس کرمان؛ مدعیان پر باخت!

کم واگذارکردن بازی‌ها در لیگ یک آنقدر مهم است که حکم صعود تیمی را می‌تواند امضا کند.
گل ریحان و مس کرمان؛ مدعیان پر باخت!

در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ یک و هفته هفتم دور برگشت این رقابت ها تیم مدعی لیگ یکی یعنی مس کرمان با حریفان خود دیدار کرد که نتایج تقابل این تیم با حریف خود ۱-۰ به سود تیم پایین جدولی خونه به خونه بابل به پایان رسید و جدال مدعی و ماندنی به نفع تیم پایینه جدولی خونه به خونه شد.

از طرفی دیگر تیم مدعی لیگ دسته اول یعنی گل ریحان البرز که در این هفته استراحت داشت در هفته ی گذشته به تیم دوم جدولی شاهین شهرداری بوشهر بازی را با نتیجه ۲-۱ در خانه خود واگذار کرد تا یک فرصت عالی را برای نزدیک شدن به دوم جدول از دست بدهد

بنابرین گل ریحان البرز و مس کرمان تیم های مدعی ای هستند که از فرصت های خود به موقع استفاده نکردند و بخت رسیدن به بالای جدول را از دست دادند. مس کرمان در ۶ تقابل اخیر خود تنها یک برد داشته و در ۵ تقابل دیگر خود ۳ مساوی و ۲ باخت داشته است و گل ریحان هم در ۴ تقابل اخیر خود تنها ۲ برد داشته و ۱ بازی را مساوی کرده و ۱ بازی را هم باخته است.

گل ریحان و مس کرمان هر یک با 6 باخت، جزو تیم‌هایی هستند که در بین مدعیان صعود به لیگ برتر، پرتعدادترین باخت‌ها را ثبت کرده‌اند و با این وجود، باید دید آیا این دو تیم در پایان فصل رستگار خواهند شد و لیگ برتری می‌شوند یا همین تعداد باخت‌های فراوان آنها را از هدفشان دور خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368gp9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهرداری ماهشهر در حسرت برد مقابل مس کرمان؛ طلسم دیار کریمان مقابل بندری‌ها