تاریخ انتشار: 1397/12/09 16:23
12 کلین شیت برای ملوان؛
کد خبر: 108272

سازماندهی عالی خط دفاعی ملوان با زوج زحمتکش - گوک

عملکرد دفاعی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این فصل از رقابت‌های لیگ یک مورد تحسین است.
سازماندهی عالی خط دفاعی ملوان با زوج زحمتکش - گوک

در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول کشور و هفته هفتم دور برگشت گشت این رقابت ها دو تیم ملوان بندر انزلی و شهرداری ماهشهر در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت نتیجه نود دقیقه تلاش دو تیم ۱-۰ به سود ملوانی ها بود تا آن ها باری دیگر در انزلی رستگار شوند.

نکته قابل توجه این دیدار بازی و نتایج خانگی فوق العاده ملوان است که ملوانی ها در سه تقابل اخیر خانگی خود موفق شدند پیروز شوند و سه امتیاز کامل بازی های خانگی خودشان را بدست بیاورند تا باری دیگر در ورزشگاه تختی به تیمی شکست ناپذیر تبدیل شوند.

نکته دوم این دیدار را هم خط دفاعی فوق العاده خوب ملوان رقم زد زیرا ملوانی ها توانسته اند با زوج عظیم گوک و مهیار زحمتکش در ۹ تقابل اخیر خود فقط یک گل را دریافت کنند و این نشان دهنده ی این است که با رهایی مهیار زحمتکش از بند مصدومیت و بازگشتش به ترکیب ملوان باری دیگر دفاع ملوان جان تازه ای به خود گرفته است.

دوازدهیمن کلین شیت فصل ملوانان درحالی رقم خورده که زوج زحمتکش - گوک به خوبی با یکدیگر هماهنگ شده‌اند و اگر آن کسر 6 امتیاز کذائی نبود، اکنون ملوان را در جمع مدعیان صعود می‌دیدیدم. البته هنوز هم دیر نشده است و آنها گرچه از پنجره نقل و انتقالات بعدی محروم هستند اما این امید را دارند که با درایت مدیران ملوان و تمدید قرارداد همین بازیکنان، سال آینده دوری 4 ساله از لیگ برتر را فراموش کرده و به بالاترین سطح فوتبال ایران صعود کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457eno

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بلاتکلیفی نمایندگان اردبیل و سمنان در لیگ دسته سوم/ عدم توجه مسئولین حتی در لیگ سه!!

دو بازی هفته پایانی لیگ دو در گروه ب لغو شد
اختصاصی| مهرداد شفیعی مطرح کرد؛