تاریخ انتشار: 1397/12/12 09:36
آخرین فرصت وینگو؛
کد خبر: 107990

پیش بازی گل گهر - قشقایی؛ مدعی‌کشی یا مدعی شدن؟!

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور (یکشنبه، دوازدهم اسفندماه) در استادیوم امام علی (ع) به مصاف تیم قشقایی شیراز می رود، دیداری بسیار حساس و مهم برای سیرجانی ها که به سه امتیاز آن نیاز مبرم دارند.
پیش بازی گل گهر - قشقایی؛ مدعی‌کشی یا مدعی شدن؟!

آبی پوشان سیرجانی که در حال حاضر صدرنشین جدول رده بندی مسابقات هستند و با نزدیک ترین تعقیب کننده خود نیز سه امتیاز فاصله دارند در اندیشه افزایش فاصله امتیازات خود با سایر تیم ها هستند تا در پایان لیگ بتوانند بدون دغدغه راهی لیگ برتر شوند و کار به اما و اگر کشیده نشود.

شاگردان وینگو که تا بدین جای کار عملکرد خوبی داشته اند در چند هفته اخیر در مصاف با حریفان نتوانسته اند آنچنان که باید و شاید خودی نشان دهند و امتیازات لازم را بدست آورند از همین روی در این بازی بدنبال هدفی فراتر از کسب سه امتیاز هستند و آن نیز بازگشت به اوج و به دست فراموشی سپردن اتفاقات دیدارهای اخیر است.

گل گهری ها در هفته بیست و پنجم مسابقات در دربی استان برابر تیم مس رفسنجان با نتیجه چهار بر یک بازی را واگذار کردند اما تیم قشقایی در خانه موفق شد با یک گل از سد تیم بادران تهران عبور کند.

تیم گل گهر از بیست و دو بازی گذشته یازده پیروزی، نه تساوی و دو شکست را بدست آورده اند و با سی و هشت گل زده به همراه تیم سرخپوشان پاکدشت صاحب برترین خط حمله لیگ بوده اند، تیم قشقایی نیز نه پیروزی، چهار تساوی و نه شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده است این تیم نیز با دریافت بیست و هفت گل یکی از ضعیف ترین خطوط دفاعی لیگ را در اختیار داشته است!

سیرجانی ها با کسب یازده پیروزی و متحمل شدن دو شکست تنها تیمی هستند که بیشترین تعداد برد و کمترین تعداد شکست را داشته است،  شیرازی ها نیز با کسب چهار تساوی تنها تیمی هستند که کمترین تعداد تساوی را در کارنامه داشته است.

به هر شکل با توجه به آمار و ارقام و عملکرد دو تیم باید منتظر ماند و دید چه نتیجه در مصاف دو تیم با یکدیگر رقم می خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rqljm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قشقایی کاری کرد که چهره صدرنشین تغییر کند

دبل گل گهر در باخت پس از 155 روز!
دومین باخت فصل گل گهر؛