تاریخ انتشار: 1397/12/12 09:49
همسایه‌ها بهم رسیدند؛
کد خبر: 107987

پیش بازی فجر سپاسی - ملوان؛ جنگ نظامی‌ها در شیراز

فجرسپاسی شیراز در هفته هشتم دور برگشت لیگ یک میزبان ملوان بندر انزلی است.
پیش بازی فجر سپاسی - ملوان؛ جنگ نظامی‌ها در شیراز

تیمهای فوتبال فجر سپاسی و ملوان در چهارچوب هفته بیست و ششم لیگ یک فوتبال و از ساعت ۱۴:۳۰ یکشنبه ۱۲ اسفند ماه در استادیوم پارس شیراز به مصاف هم خواهند رفت.

این دو تیم در هفته نهم لیگ یک در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۰-۰ و تساوی دو تیم به اتمام رسید. تیم فوتبال فجر نیم فصل دوم را با نتیجه برد ۰-۱ در خانه خود آغاز کرد و حالا در هفته هشتم نیم فصل دوم پذیرای ملوان است.

فجری ها حالا که امیدی به صعود ندارند در این دیدار برای عقب نیافتادن از ملوان و ندادن جایگاهشان به تیم دیگر تلاش خواهند کرد تا در یک دیدار خانگی سه امتیاز را از همتایشان در جدول بگیرند و احمدزاده هم در پی جبران نتایج بد نیم فصل اول تلاشش را میکند تا یک برد دیگر به همراه خط دفاعی خوب تیمش به ثبت برسانند.

این بازی جنگ تیم‌های نظامی لیگ یک ایران نیز می‌باشد. تیم‌هایی که تحت نظر سپاه و نیروی دریایی می‌باشند و باتوجه به اینکه هیچ تیم لیگ برتری نمی‌تواند بازیکن سرباز جذب کند، این دو تیم بازیکنان باکیفیت لیگ برتری نیز استخدام کردند که می‌تواند در بازی این هفته، ارزش‌های خودشان را ثابت کنند.

به هر حال دو تیم همسایه در پی آن هستند که با پیروزی در این دیدار، یک گام به بالانشینان جدول نزدیک شوند و گرچه کارشان برای صعود بسیار سخت است، اما می‌خواهند فصل را آبرومندانه به پایان برسانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2olgdd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجید صالح: یک امتیاز بیشتر به سود ما بود تا ملوان/ باید امتیازات دیدارهای خانگی را جمع کنیم