تاریخ انتشار: 1397/12/12 14:12
کد خبر: 107951

اعلام رای کمیته انضباطی در خصوص دیدار سردار بوکان - آوالان کامیاران + عکس

دیدار دو تیم سردار بوکان و آوالان کامیاران از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه خاتم‌النبیا بوکان برگزار شد.
اعلام رای کمیته انضباطی در خصوص دیدار سردار بوکان - آوالان کامیاران + عکس

دیدار دو تیم سردار بوکان و آوالان کامیاران برگزار و تیم سردار بوکان به دلیل فحاشی و ورود تماشاگرانش به زمین مسابقه و پرتاپ سنگ و بطری به سوی داور و ضرب و شتم کمک داور اول به دو جلسه محرومیت تماشاگرانش از همراهی این تیم در دیدارهای خانگی محروم و به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

صلاح الدین زرین سرپرست تیم سردار بوکان تخلفاتی مبنی بر اعتراضات به تصمیمات داوری و رفتار غیر مسئولانه که سبب تحریک تماشاگران و ایجاد تشنج بین تماشاگران علیه داوران شد وی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

موسی شهبازی بازیکن سردار بوکان به دلیل مضروب کردن بازیکن تیم مقابل به چهار جلسه محرومیت از همراهی تیم و به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حمید امامی سرمربی تیم آوالان کامیاران به دلیل درگیری با داوران و مدیر تیم مقابل و اهانت به داوران و مسئولین فدراسیون به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

میلاد محمدی بازیکن آوالان کامیاران به دلیل رفتار غیر ورزشی با داور و اهانت به وی به سه جلسه محرومیت انضباطی از همراهی تیم و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین تیم های سردار بوکان و آوالان کامیاران به دلیل تخلفات جمعی اعضاء و کادرفنی شان به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

photo_2019-03-03_12-40-41


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48akbw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرپرست تراکتورسازی: بازی با سپاهان یک بازی شش امتیازی است

از نقره داغ شدن کاسپین و بعثت تا جریمه پتروکیان
آخرین آرای کمیته انضباطی درخصوص تیم های لیگ دویی