تاریخ انتشار: 1397/12/12 18:33
گل ریحان 1 - مس رفسنجان 1
کد خبر: 107925

تساوی بد موقع کرجی‌ها/ میشو بازهم مدعی کشی کرد

دو تیم گل ریحان البرز و مس رفسنجان به تساوی 1-1 رضایت دادند.
تساوی بد موقع کرجی‌ها/ میشو بازهم مدعی کشی کرد

دو تیم فوتبال گل ریحان البرز و مس رفسنجان از ساعت 14:15 در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند که در پایان بازی، دو تیم به تساوی دست یافتند.

گل ریحان بازی را تهاجمی آغاز کرد و چند فرصت گلزنی عالی را فراهم کرد ولی دفاع فشرده حریف در کنار بازی تاخیری مس رفسنجان، اجازه نداد تا ستاره های گل ریحان به خواسته شان برسند. در ادامه، توپ و میدان و همچنین نبض بازی در اختیار تیم استان البرز بود و مس رفسنجان فرصت هایی برای خارج شدن از دفاع نداشت ولی در نهایت، این نیمه با تساوی به اتمام رسید.

تیم گل ریحان البرز که در طول 90 دقیقه، تیم برتر میدان بود، در نیمه دوم توانست بابت این برتری خود، پاداش بگیرد و به گل برتری برسد. بعد از این گل، فشار نماینده استان البرز روی دروازه تیم مهمان ادامه داشت ولی با بدشانسی، همه فرصت ها از دست رفت.

بازی داشت با میدانداری گل ریحان البرز و برتری سه امتیازی این تیم به پایان می رسید که در دقیقه 86 و روی یک ارسال عادی، تیم مهمان توانست دروازه را باز کرده و به گل تساوی برسد. این اتفاق، روی غافلگیری مدافعان و هافبک های گل ریحان البرز رقم خورد تا در دیداری که سرخپوشان لیاقت و شایستگی کاملی برای برتری داشتند، در خانه متوقف شوند. در آخرین دقایق بازی، گل ریحان باز هم فرصت هایی برای گلزنی ایجاد کرد ولی خبری از گل های بیشتر نبود ودر این هفته، تن به تساوی داد.

گل ریحان با این تساوی 37 امتیازی شد و همچنان در بالای جدول حضور دارد و مس رفسنجان نیز با 25 امتیاز، هم امتیاز با ملوان شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368gky

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی گل ریحان - مس رفسنجان؛ کرجی‌ ها و رویای پیروزی
میشو دوباره در پی مدعی کشی

عدد نحس از جلوی آقای گل پاک می‌شود؟!
پیمان خطر شهریار و صغیری را حس کرد؛