تاریخ انتشار: 1397/12/12 18:43
شهرداری تبریز 2 - سرخپوشان 2
کد خبر: 107924

زور فکری به شهرداری نرسید/ سرخپوشان بازهم امتیاز از دست داد

تیم مدعی سرخپوشان پاکدشت در مقابل حریف پایین جدولی خود نتوانست به پیروزی دست پیدا کند.
زور فکری به شهرداری نرسید/ سرخپوشان بازهم امتیاز از دست داد

عصر امروز مسابقات هفته بیست و ششم لیگ دسته یک در شهرهای مختلف پیگیری شد. در بازی های امروز اتفاقات متفاوتی برای تیم های بالای جدولی رقم خورد. یکی از این تیم ها یعنی سرخپوشان پاکدشت، در شهر تبریز میهمان شهرداری بود. با توجه به موقعیت دو تیم در جدول، به نظر می رسید شاگردان محمود فکری مشکلی برای پیروزی نداشته باشند اما روند بازی به نحو دیگری پیش رفت.

در نیمه اول مسابقه شاهین مجیدی با زدن اولین گل از روی نقطه پنالتی، سرخپوشان را پیش انداخت اما چند دقیقه بعد فرشاد بیابانی گل تساوی را به ثمر رساند. مشابه همین اتفاق بار دیگر در نیمه دوم هم رخ داد. در دقیقه 75 محمد رحمتی برای دومین بار سرخپوشان را جلو انداخت ولی 10 دقیقه بعد جعفر برزگر گل دوم شهرداری را وارد دروازه حریف کرد تا بازی با نتیجه 2-2 به پایان برسد.

محمود فکری درحالی با سرخپوشان پاکدشت نتایج نوسانی می‌گیرد که این تیم در پایان نیم فصل اول مسابقات، قهرمان شده بود و اکنون با فکری به بحران عدم نتیجه گیری فرو رفته است.

شهرداری تبریز بدین ترتیب سومین هفته متوالی از پیروزی بازماند و با 23 امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ قرار گرفت. در سمت مقابل سرخپوشان که امروز نتوانست از لغزش گل گهر سیرجان استفاده کند، با 39 امتیاز در رده سوم ایستاده است. اختلاف این تیم با شاهین شهرداری بوشهر به 4 امتیاز افزایش یافت اما سرخپوشان دو بازی کمتر از رقیب بوشهری خود انجام داده است. سرخپوشان البته در سه بازی اخیر خود تنها 2 امتیاز کسب کرده که ادامه چنین روندی می تواند آنها را از کورس صعود به لیگ برتر کنار بگذارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457eom

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی در دیدار مدعیان سقوط/ یک امتیاز به نفع هیچ کدام
اروند 0 - شهرداری تبریز 0