تاریخ انتشار: 1397/12/12 18:51
شهرداری ماهشهر 1 - نود ارومیه 0
کد خبر: 107923

برد طلایی پاشازاده / نود در منطقه سقوط

تیمهای فوتبال شهرداری بندرماهشهر و نود ارومیه در چهارچوب هفته بیست و ششم لیگ یک فوتبال کشور روز یکشنبه ۱۲ اسفندماه و از ساعت ۱۵:۰۰ در استادیوم شهداء بندرماهشهر به مصاف هم رفتند.
برد طلایی پاشازاده / نود در منطقه سقوط

نیمه اول این دیدار اکثرا بازی در میانه میدان دنبال شد و هر دو تیم دو موقعیت خطرناک بدست آوردند اما تبدیل به گل نشد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم شاگردان پاشازاده که چیزی برای از دست دادن نداشتند هجومی تر ظاهر شدند و موقعیت های زیادی را بر روی دروازه نود ارومیه ایجاد کنند تا اینکه در دقیقه۹۵این دیدار رضا جباری تعویض طلایی مهدی پاشازاده از روی یک ریباند گل پیروزی شهرداری را به ثمر رساند.

این برد برای یاران پاشازاده بسیار حیاتی بود. آنها پس از مدت ها رنگ پیروزی را دیدند و قطعا در ادامه لیگ، با روحیه بهتری کار خواهند کرد. نود ارومیه نیز با وحید بیاتلو روند رو به افولی را پشت سر می‌گذراند و باید در نهایت به گزینه های سقوط نزدیک خواهند شد یا خیر.

این دیدار در پایان با پیروزی۱-۰ شهرداری بندرماهشهر به پایان رسید تا ماهشهری ها  بعد از مدت ها بالاخره با مهدی پاشازاده به پیروزی برسند و ضمن کسب چهارمین پیروزی فصل  با ۱۹امتیاز همچنان قعرنشین جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال باشند. نود ارومیه نیز باهمان 23 امتیاز در رده دوازدهم جدول حضور دارد.

ترکیب شهرداری بندرماهشهر: روزبه سینکی،خیرالله ویسی آرا،محمود خمیسی،ایمان کیانی،رضا نجاری،جهانگیر عسگری،ایمان رئیسی نسب،علی محمدی،ادریس کوچکی،سیدایمان موسوی،محمد سرفراز

ترکیب نود ارومیه: مهدی خسروی،حمیدرضا نصرتی،محمد عباد زاده،داوود شاهواروقی،پیمان پورصادقی،یامین فلاح،فرزاد محمدی،عرفان پورافراز،علی سلیمانی مقدم،آرمان سوداگر،وحید نعمتی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zj6v6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی شهرداری ماهشهر - نود ارومیه؛ جدالی برای فرار از سقوط
نوار ناکامی ماهشهری‌ها قطع می‌شود؟