تاریخ انتشار: 1397/12/12 18:58
گرچه چند بازیکن را نداشتیم اما بردیم؛
کد خبر: 107922

مهابادی: ملوان تیم خوبی بود اما ما بهتر بودیم

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: بازی با ملوان سخت بود.
مهابادی: ملوان تیم خوبی بود اما ما بهتر بودیم

داود مهابادی سرمربی فجر شهید سپاسی پس از برتری مقابل ملوان بندر انزلی در جمع خبرنگاران گفت: بازی با تیم ریشه دار ملوان همیشه سخت می باشد و بازی سختی را با حمایت هواداران و همت بازیکنان پیروز شدیم.

وی افزود: هرچند دو بازیکن از بازیکنان اصلی را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم و تا حدودی هماهنگی لازم را نداشتیم ولی بازیکنانم بازی را خوب شروع کردند و توانستیم  به گل دست یابیم وحتی این فرصت را داشتیم در انتهای نیمه اول به گل بعدی دست یابیم که محقق نشد.

وی ادامه داد:نیمه دوم را خوب شروع کردیم و روی یک شوت گل دوم را زدیم و بعد در ادامه یک دفاع منطقی انجام دادیم.تیم حریف نیز از کناره ها و عمق سعی داشت به تیم ما ضربه بزند ولی خط دفاعی و دروازه بان ما روز خوبی سپری کردند و خداروشکر توانستیم بعد از چندین هفته بالاخره تفاضل گلمان را در جدول مثبت کنیم و با این شرایط خود را مهیای انجام یک بازی سخت در رفسنجان می نماییم.

مهابادی در خصوص تیم ملوان افزود:تیم ملوان در نیم فصل دوم بهترین نتایج را کسب کرده است و دوست عزیزم اقای احمد زاده تیم بسیار خوبی را روانه مسابقات کرده که در ادامه برای ایشان ارزوی موفقیت دارم.

ایشان در خصوص داوری بیان داشت:تیم داوری در مجموع عملکرد خوبی داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yg5vy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موسی زاده: با تلاش بار دیگر به لیگ برتر بازمی گردم

عدد نحس از جلوی آقای گل پاک می‌شود؟!
پیمان خطر شهریار و صغیری را حس کرد؛