تاریخ انتشار: 1397/12/12 19:14
مس کرمان 2 - اروند 0
کد خبر: 107919

مس با اسطوره‌اش دوباره مدعی شد/ افاضلی بدون سامری هم باخت

از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ یک تیم مس کرمان در خانه برابر کارون اروند خرمشهر قرار گرفت و توانست با دو گل محمدرضا پورمحمد و حمید کاظمی حریف جنوبی خود را شکست داده تا موقتا به رده چهارم صعود کند.
مس با اسطوره‌اش دوباره مدعی شد/ افاضلی بدون سامری هم باخت

نارنجی پوشان کرمانی که در سه بازی اخیر با مربی جدیدشان یعنی فرزاد حسین خانی و برادرش در مسابقات شرکت می‌کنند، رکورد منفی خود را شکسته و در سه بازی هفت گل به ثمر رساندند. از طرفی کارون اروند خرمشهر با هدایت هومن افضلی در سه بازی اخیر خود با دو برد و یک تساوی مواجه شد تا با روحیه مناسبی برابر مس قرار بگیرد.

در نیمه اول حساسیت زیادی در مسابقه حاکم بود و به همین دلیل موقعیت چندانی نصیب هیچ کدام از دو تیم نشد. اما با شروع نیمه دوم توپ و میدان به طور کامل در اختیار مس قرار گرفت و آن‌ها با طرح ریزی حملات انتحاری به دنبال رسیدن به گل برتری بودند. تا اینکه در دقیقه 70 محمدرضا پورمحمد توانست با ضربه‌ای فنی و زیبا گل اول میزبان را وارد دروازه کارون کند. در ادامه مسابقه بازیکنان مس سعی در حفظ نتیجه داشتند و توپ را بیشتر در میانه میدان به حرکت درمی‌آرودند تا اینکه حمید کاظمی در دقیقه 85 گل دوم را با پای راست به قعر دروازه مهمان فرستاد و برد مس کرمان را تثبیت کرد.

این پیروزی، دومین پیروزی خانگی تیم مس کرمان تحت هدایت فرزاد حسینخانی می‌باشد. درحالی‌که هومن افاضلی مدعی شده بود بدون امیر سامری مدیرعامل اروند در این باشگاه نخواهد ماند، پس از استعفا سامری، وی حتی بدون سامری هم با اروند خرمشهر شکست را تجربه کرد.

مس با این برد 38 امتیازی شد و به علت تفاضل گل کمتر نسبت به سرخپوشان در رده چهارم قرار گرفت. کارون خرمشهر هم با 22 امتیاز به رده چهاردهم سقوط کرد.

ترکیب مس کرمان: مهدی اسلامی - محمدحسین حیدری - مهدی تیکدری - امیرحسین نادم - حمید کاظمی - احسان جودکی - امین جهان کهن - میلاد باقری - عیسی پرتو - محمدرضا پورمحمد - میلاد محمدی

ترکیب اروند خرمشهر: محمدحسین نائیجی - آرام عباسی - محسن بنگر - جهانبخش طاهر - علی هزامی - کریم احمدی - کمیل محمدی - رحیم آلبوغبیش - یاسر وکیلی - محمدجواد محمدی - ابوالفضل عکاشه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vjpg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی مس کرمان - اروند؛فرزاد حسین خانی در پی جاودانگی
مدعیان صعود و سقوط به هم رسیدند؛