تاریخ انتشار: 1397/12/12 19:21
گل گهر سیرجان 1 -قشقای شیراز 1
کد خبر: 107918

ادامه بی‌ثباتی وینگو در سیرجان/ کاکوها دست پر به شیراز برگشتند

در ادامه رقابت های لیگ یک از هفته بیستم و ششم دو تیم گل گهر سیرجان و قشقایی شیراز در ورزشگاه امام علی سیرجان به قضاوت حسین زیاری به مصاف هم رفتند. این درحالی بود که گل گهر سیرجان در هفته گذشته با چهار گل مغلوب مس رفسنجان شده بود و دیگر جایی برای عدم نتیجه گیریباقی نگذاشته بود.
ادامه بی‌ثباتی وینگو در سیرجان/ کاکوها دست پر به شیراز برگشتند

در این دیدار ابتدا عباس پور خسروانی از روی نقطه پنالتی موفق شد گل اول گل گهر سیرجان را به ثمر برساند  اما در ادامه این دیدار قشقایی شیراز  که معمولا در برابر تیم های بالای جدول نتایج خوبی را گرفته  تنها 5 دقیقه بعد از گل گهر موفق شد گل تساوی را توسط جواد عباسی  باز هم از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند در عین حال  که شاگردان بگوویچ در این بازی یک پنالتی دیگر را توسط محسن آذرپاد از دست رفته بود. گل گهر دراین بازی با توجه به تمام حملاتی که انجام داد نتوانست دروازه قشقایی را باز کند تا به یک تساوی تلخ بسنده کنند.

به این ترتیب گل گهر سیرجان با کسب این تساوی همچنان با 43 امتیاز درصدر جدول رده بندی جای گرفت اما با توجه به پیروزی شاهین شهرداری بوشهر اختلافش تنها به یک امتیار رسید و حاشیه امنیت خود را دیگر از دست داد.

سیرجانی ها صدرنشینی خودشان را بیشتر باید مدیون عدم نتیجه گرفتن تیم های تعقیب کننده اشان باشند چرا که در 5 دیدار گذشته تنها 4 امتیاز کسب کرده اند و به نظر می رسد اگر تا هفته آینده به همین روند ادامه دهند باید به صدر جدول خداحافظی کنند.

قشقایی شیراز نیز با کسب این تساوی با ارزش در زمین صدرنشین  با 32 امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت تا در هفته آینده میزبان  گل ریحان البرز باشد.

ترکیب گل گهر: مهرداد بشاگردی - مهران گلزاری - علیرضا ابراهیمی - بهمن کامل - حسام پورهاشم - پیمان نامور - علی قربانخانی - محسن آذرباد - محمدامین درویشی - عباس پورخسروانی - پیمان رنجبری

ترکیب قشقایی: مسلم حق شناس - مسعود اسدی - محمدحسین چگینی - آرش زارع - امیدرضا کریمی - علی مصلی نژاد - محمدجواد عباسی - مرتضی سنجابکی - هادی خادم - علی حسامی - محمد مهری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rqlgm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی گل گهر - قشقایی؛ مدعی‌کشی یا مدعی شدن؟!
آخرین فرصت وینگو؛