تاریخ انتشار: 1397/12/13 23:51
پیش بازی داماش گیلان - مقاومت تهران
کد خبر: 107785

جنگ گیل ها با سربازان تهرانی / به استقبال بازی بزرگ هفته در رشت

در یکی از دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه الف دو تیم داماش گیلان و مقاومت تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
جنگ گیل ها با سربازان تهرانی / به استقبال بازی بزرگ هفته در رشت

در جذاب‌ترین دیدار هفته داماش میزبان مقاومت تهران است، پسران شهر باران این روز‌ها حال و روز خوبی دارند و با حمایت هواداران تیفوسی خود آرام آرام به لیگ آزادگان نزدیک میشوند.

در فصل گذشته هواداران این تیم ثابت کرده‌اند که لیگ دسته دوم برای این تیم با ریشه و مردمی لیگ کوچکی است و آن‌ها به دنبال بزرگی در سطح اول فوتبال کشور هستند، داماش با حمایت های مالی مالک خود و با هدایت سیامک فراهانی روز به روز شرایط بهتری را تجربه میکند این تیم هفته گذشته در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین از سد تیم خوب کاسپین قزوین عبور کرد، داماش به به‌ثمر رساندن ۳۰ گل و دریافت تنها ۱۱ گل شرایط خوبی در خط حمله و خط دفاع خود دارد، این آمارها نشان از قدرت نماینده گیلان دارد.

در آن سوی میدان سربازان فرصت طلب تهرانی حضور دارند، بازیکنانی که با فرماندهی علی کلیوندی برای تمام تیم های رقیب دردسر ساز شده‌اند و در بازی های گذشته نشان داده‌اند که میتوانند هر دژی را فتح کنند.

نماینده تهران هفته گذشته برابر شهرداری بم با یک گل به برتری رسید تا همچنان در جمع مدعیان صعود حضور داشته باشد، مقاومت تهران با به‌ثمر رساندن ۳۹ گل بهترین خط هجومی لیگ دسته دوم فوتبال کشور را در اختیار خود دارد.

قطعا جدال تیم های دوم و سوم جدول گروه الف حساسیت خاص خود را دارد، حال باید دید یاران میرزا‌ کوچک‌خان جنگلی مقاومت شاگردان کلیوندی  را خورد میکنند یا این که  سربازان تهرانی هستند که دژ مستحکم پسران شهر باران را فتح میکنند.

 

جایگاه دو تیم در جدول :

مقاومت تهران با کسب ۳۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد، داماش گیلان نیز با کسب ۴۰ امتیاز در رده دوم جدول جای گرفته است.

 

نتیجه دیدار رفت :

مقاومت در دیدار رفت با نتیجه دو بر یک داماش را شکست داده است.

 

کوبل داوری :

رضا عادل - حمیدرضا کنعانی - علی اکبر عظیم‌پور - دادعلی پورباقر  ناظر داوری : رحیم رحیمی مقدم

 

گفتنی است این دیدار از ساعت ساعت ۱۴:۴۵ روز سه‌شنبه ۱۴ اسفند‌ ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد‌.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mpdm8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلیوندی : هدف ما صعود به لیگ یک است / داماشی ها برای پیروزی به میدان آمدند

خوشه بدنبال تثبیت صدرنشینی/ کاسپین بدنبال حفظ منطقه امن
پیش بازی خوشه‌طلایی ساوه - کاسپین قزوین