تاریخ انتشار: 1397/12/15 13:01
استعفای خبیری در حال بررسی؛
کد خبر: 107606

با استعفای کمالوند مخالفت شد

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک خبر از حل مشکلات پیش روی باشگاه داد.
با استعفای کمالوند مخالفت شد

 سعید اکبرزاده اظهار داشت: با پیگیری های مجدانه استاندار مرکزی و با دید مثبت اعضای هیات مدیره شرکت آلومینیوم مشکلات مالی ای که بر سر راه ادامه فعالیت باشگاه قرار داشت تا حدود زیادی مرتفع گردید و تیم می تواند در ادامه بازی ها با تمرکز مناسبی برای رسیدن به اهداف باشگاه تلاش کنند.

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم در ادامه گفت: تلاش های بسیاری صورت گرفت تا مشکلات پیش رو برطرف شود و امروز همگی در کنار یکدیگر عزم خود را جزم کرده ایم که با حمایت اهالی ورزش و تلاش بازیکنان و کادر فنی به آرزوی دیرینه فوتبال دوستان اراک جامه عمل بپوشانیم.

اکبرزاده در خصوص وضعیت ادامه همکاری باشگاه آلومینیوم با مدیرعامل و سرمربی خود نیز اظهار داشت: با استعفای کمالوند مخالف شده است و وی به فعالیت خود ادامه می دهد، ضمن اینکه استعفای خبیری، مدیرعامل باشگاه در جلسه هیات مدیره بررسی خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی از بازیکنان و کادر فنی انتظار داریم همچون گذشته با تمرکز بالا در دیدار های پیش رو بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند و در نهایت بتوانیم به هدف اصلی باشگاه که همان صعود به لیگ برتر است دست یابیم.

منبع: فردای ورزش

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bn8ov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی آلومینیوم - نود ارومیه؛ تقابل تجربه و جوانی در اراک
دیداری سخت برای یاران کمالوند؛