تاریخ انتشار: 1397/12/17 22:37
جنگ نابرابر؛
کد خبر: 107337

سرخ‌پوشان پاکدشت - بادران؛ تقابل کاظمی با یاران سابق

هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ دسته‌اول روز شنبه با برگزاری 7 بازی پیگیری خواهد شد که در حساس‌ترین بازی این هفته سرخ‌پوشان پاکدشت میزبان بادران خواهد بود.
سرخ‌پوشان پاکدشت - بادران؛ تقابل کاظمی با یاران سابق

هیچ‌کس تصور نمی‌کرد سرخ‌پوشان پاکدشت تیم تازه وارد به لیگ دسته‌اول در پایان مسابقات نیم‌فصل اول قهرمان شود اما فرهاد کاظمی در بین چند تیم مدعی، تیمش را در نهایت قهرمان کرد. بعد از این اتفاق بود که خیلی‌ها از سرخ پوشان به عنوان یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر نام می‌بردند ولی به یکباره اختلاف‌هایی بین مالک سرخ‌پوشان و کاظمی پیش آمد که این مربی در نهایت تصمیم به جدایی گرفت. مسئولان این باشگاه هم چند روز بعد محمود فکری را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کردند تا این مربی جانشین کاظمی شود. از طرفی کاظمی هم تصمیم به حضور در بادران گرفت و حالا این مربی باید روز شنبه مقابل تیم سابق قرار بگیرد.

نکته مهم در آستانه این بازی محرومیت کاظمی از سوی کمیته انضباطی است و او به دلیل اعتراض به داوری یک جلسه محروم شده و نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند. البته اینکه محرومیت او در آستانه این بازی حساس اعلام شده است، در نوع خودش عجیب به نظر می‌رسد. از طرفی بادران در این مسابقه چند بازیکن تاثیرگذار خودش را در اختیار نخواهد داشت و در جنگی تقریبا نابرابر مقابل سرخ‌پوشان قرار خواهد گرفت. کاظمی بعد از حضور در بادران نتایج دلخواه خودش را در این تیم به دست نیاورده و شاید مهمترین دلیل به اتفاقات ابتدای فصل در بادران و بستن تیمی است که حرف و حدیث‌های زیادی در مورد آن زمان وجود دارد؛ آن اتفاقات باعث شد تا تیمی بسته شود که در بسیاری از خطوط با مشکل مواجه بود و حتی کاظمی هم به دلیل محدودیت در جذب بازیکن و پُر بودن لیست بادران، نتوانست تغییراتی بنیادی در نیم‌فصل دوم ایجاد کند.

اگر کاظمی روی نیمکت بود قطعا جذابیت‌های این بازی بیشتر می‌شد، طبیعتا بازیکنان سرخ‌پوشان هم دوست داشتند مربی سابقشان را روی نیمکت ببینند. مصاحبه‌های اکثر بازیکنان سرخ‌پوشان در گذشته، به‌خوبی نشان می‌داد که آنها کار کردن با کاظمی را به عنوان بهترین اتفاق در دوران فوتبالشان قلمداد کردند و حالا محمود فکری بازیکنانی را به میدان خواهد فرستاد که کاظمی در ابتدای فصل دورد خودش جمع کرد.

کاظمی وقتی از سرخ‌پوشان جدا شد این تیم را در رده دوم جدول تحویل داد ولی حضور محمود فکری کافی بود تا این تیم با افت فنی مواجه شده و رده دوم را هم از دست بدهد. حالا کار سرخ‌پوشان برای صعود به لیگ برتر سخت‌تر شده و آنها برای اینکه دوباره احیا شوند نیاز مبرمی به برد در این بازی دارند. نکته مهم دیگر این است که کسی از بادران توقع صعود به لیگ برتر ندارد و بازیکنان این تیم بدون استرس بازی خواهند کرد اما بازیکنان سرخ‌پوشان می دانند که امتیاز از دست دادن در این بازی امیدهایشان را برای لیگ برتری شدن کم‌رنگ‌تر خواهد کرد به همین دلیل فشار زیادی روی آنها وجود دارد. باید منتظر ماند و دید که در نهایت کدام تیم در این بازی به هدفش خواهد رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mpn9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حق شناس: حالا حریفان از سپیدرود می ترسند