تاریخ انتشار: 1397/12/17 23:25
روی مس رفسنجان شناخت داریم؛
کد خبر: 107327

داوود مهابادی: به بازیکنانم گفتم به مسائل داوری کاری نداشته باشند

فجرسپاسی در هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ یک، به مصاف تیم مس رفسنجان خواهد رفت.
داوود مهابادی: به بازیکنانم گفتم به مسائل داوری کاری نداشته باشند

داوود مهابادی سرمربی فجرسپاسی در خصوص شرایط این تیم پیش از بازی با مس گفت: شرایطمان بد نیست و چند تن از بازیکنان‌مان به دلیل مصدومیت و محرومیت در این بازی غایبند و ما بقی بازیکنان هستند و خداراشکر فاصله بازی‌مان کم بوده و بیشتر فقط به ریکاوری پرداختیم و روی تیم رفسنجان شناخت داریم و امیدواریم که انشالله نتیجه خوبی بگیریم.

وی درخصوص نتایج خوب فجر گفت: فاصله مان با تیم های اول و دوم زیاد است و از نظر من شش یا هفت بازی برای رسیدن به اول و دوم بسیار کم است و ما دوازده امتیاز از تیم دوم فاصله داریم. اگر اختلاف پنج یا شش امتیاز بود بیشتر امیدوار بودیم اما با این وضعیت امید زیادی نداریم.

مهابادی درخصوص داوری‌ها در لیگ یک گفت: خب داوری ها بسیار تاثیر گذار است. در بیشتر بازی‌ها داوری ها خوب بود به غیر از یکی، دو بازی و من به بچه های تیم فجر تاکید کردم که به مسائل داوری کاری نداشته باشند و اعتراض نکنند چون با اعتراض نظرات داوری بر نمیگردد.

سرمربی فجرسپاسی در خاتمه عنوان داشت: تشکر میکنم از مدیریت باشگاه و هوادارانمان و مدیر کل تربیت بدنی آقای کامیاب و یه تشکر ویژه دارم از سردار غیاثی نماینده سپاه پارس که نهایت تلاششان را برای تیممان کردند و ما را حمایت کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48aoaw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معرفی بهترین بازیکن شاهین و مس رفسنجان