تاریخ انتشار: 1397/12/18 15:31
کد خبر: 107269

سلام استقلال به لیگ دسته سوم! / آبی‌ها در خطر سقوط

استقلال اهواز یکی از قدیمی‌ترین تیم های فوتبال کشور است این تیم در سال ۱۳۲۷ در شهر اهواز بنیان نهاده شد، بهترین عملکرد اهوازی ها در فصل ۸۶-۸۵ بوده است که توانستند در رده دوم لیگ برتر فوتبال ایران قرار بگیرند.
سلام استقلال به لیگ دسته سوم! / آبی‌ها در خطر سقوط

همیشه از استان خوزستان به عنوان کارخانه بازیکن سازی یاد شده است، تیم های خوزستانی در فصل های گذشته از حمایت های مالی خوبی نیز برخوردار بوده‌اند، که همین دو مورد باعث پیشرفت تیم های خوزستانی در لیگ های کشور شده است.

اما تیم با ریشه استقلال اهواز از شرایط مالی خوبی برخوردار نیست علاوه بر این، آبی‌پوشان اهوازی در تمامی خطوط ضعیف عمل کرده‌اند.

استقلال با دریافت ۴۰ گل به‌همراه تیم شهدا بابلسر ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ را در اختیار خود دارد، در خط حمله نیز آن‌ها شرایط خوبی ندارند، اهوازی ها در ۲۰ دیدار گذشته خود تنها ۱۸ گل به‌ثمر رسانده‌اند که این آمار ها نشان از ضعف فنی این تیم دارد.

حال و اوضاع تیم با ریشه شهر اهواز تا حدی بد است که هفته گذشته آن‌ها برابر تیم بحران زده ایرانجوان بوشهر با نتیجه سه بر صفر مغلوب شده اند، آن ها در دیدار بعدی میزبان آوالان کامیاران خواهند بود.

نماینده خوزستان هم‌اکنون با ۱۷ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و دو تیم ایرانجوان بوشهر و مس نوین کرمان با ۱۵ امتیاز در کمین آب های اهوازی هستند.

باید منتظر باشیم و ببینیم سقوطی دیگر در انتظار این تیم محبوب شهر اهواز خواهد بود یا خیر!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxylb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خداحافظی مازندران با لیگ دسته دوم! / شهدا کاندید سقوط