تاریخ انتشار: 1397/12/18 19:13
خونه به خونه 1 - آلومینیوم 1
کد خبر: 107247

تکرار بحث برانگیز پنالتی‌ها به زیان آلومینیوم / اراکی ها مدعی ماندند

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته بیست و هفتم لیگ یک مقابل خونه به خونه بابل به تساوی دست یافت.
تکرار بحث برانگیز پنالتی‌ها به زیان آلومینیوم / اراکی ها مدعی ماندند

آلومینیوم اراک از ساعت ۱۴:۴۵ امروز در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل رو در روی خونه به خونه قرار گرفت که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در این دیدار ابتدا در دقیقه ۲۱ خونه به خونه با شوت مجید جلالی فر از میهمان خود پیش افتاد اما در نیمه دوم و در دقیقه ۶۵ بازی مجید عیدی از آلومینیوم یک دقیقه بعد از ورود به زمین مسابقه دروازه حریف بابلی را باز کرد. اما در دقیقه ۸۷ مسابقه آلومینیوم این فرصت را داشت که با ضربه پنالتی به گل برسد که ضربه عباس یحیی بیگی ابتدا به گل تبدیل شد اما داور مسابقه در اقدامی که این روزها علیه آلومینیوم رایج شده است پنالتی را تکرار کرد و در تکرار پنالتی رضا حیدری سنگربان خونه به خونه توپ را مهار کرد. طی هفته های گذشته نیز شاهد بودیم که در دیدار آلومینیوم و گل گهر سیرجان در حالی که در دومین دقیقه مسابقه به سود سیرجانی ها پنالتی اعلام شده بود بعد از مهار توپ توسط پورمحمد داور مسابقه در تصمیمی که به زعم کارشناسان برنامه لیگ یک نیز اشتباه بود، رای به تکرار پنالتی داد تا گل گهر در تکرار پنالتی به گل برسد.

بدین ترتیب در پایان هفته بیست و هفتم آلومینیوم اراک ۳۸ امتیازی شد تا در رده ششم، به همراه سه تیم هم امتیاز دیگر خود، سرخپوشان پاکدشت، مس کرمان و گل ریحان البرز به تعقیب تیم های اول و دوم جدول ادامه دهد. تیم هایی که به ترتیب ۴۳ و ۴۴ امتیازی هستند. خونه به خونه بابل نیز با 22 امتیاز در رده پانزدهم جدول حضور دارد.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

آلومینیوم: مسعود پورمحمد - ابوالفضل قربانی - وحید فارغ - محمود قادرحمتی - مهدی ترکمان - رامتین سلیمان زاده - عباس یحیی بیگی - پوریا آریاکیا - میثم آقایی - علی یونسی - حجت اسلامی

خونه به خونه: رضا حیدری - وحید همراز - جواد شفیعی - هادی خیری - وحید نعمتی - سجاد جعفری - مهدی حنفی - پویا پورعلی - مهرداد حیدری - محمدحسین باباگلی - مجید جلالی فر


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zjyoa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی در وقت های اضافه/ نفس راحت ربیعی و دل نگرانی های ناتمام برای بابلی ها

کمالوند: می خواهیم راهمان را برای صعود هموار کنیم
نبرد با خونه به خونه برای هر دو تیم حیاتی است؛

با استعفای کمالوند مخالفت شد
استعفای خبیری در حال بررسی؛