تاریخ انتشار: 1397/12/18 19:17
قشقایی 0 - گل ریحان 0
کد خبر: 107246

قحطی گل در شیراز؛ مجتبی حسینی همچنان امیدوار

دیدار دو تیم قشقایی شیراز و گل ریحان البرز با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
قحطی گل در شیراز؛ مجتبی حسینی همچنان امیدوار

تیم فوتبال گل ریحان البرز در نیمه اول بازی در شیراز، عملکرد قابل توجهی داشت و توپ و میدان را در اختیار گرفت. حریف برای کنترل ستاره های استان البرز راهی جز دفاع پرتعداد نداشتند و به همین خاطر، اکثر دقایق بازی در نیمه حریف گذشت. گل ریحان در این نیمه 3، 4 موقعیت خوب داشت و حتی یکبار موفق شد از قشقایی نزدیک به محوطه جریمه، ضربه ایستگاهی بگیرد.

تیم حریف نیز به دنبال ضدحمله بود ولی آنها نتوانستند از سد مدافعان قدرتمند گل ریحان عبور کرده و به خواسته شان برسند. این نیمه با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در نیمه دوم، گل ریحان فشار روی دروازه حریف را افزایش داد و در حالی که میزبان با درگیری فیزیکی به دنبال دراختیار گرفتن بازی بود، چند بار در استفاده از فرصت های خود بدشانسی آورد که مهم ترین آن، دقیقه 88 بازی بود؛ لحظه ای که توپ به شکل عجیبی توسط گلر قشقایی برگردانده شد.

قشقایی نیز در نیمه دوم، روحیه تهاجمی تری نشان داد ولی در خانه خود، نتوانست دروازه سرخ و طلایی ها را باز کند. گل ریحان البرز در نهایت یک امتیاز از این دیدار گرفت و به خانه برمی گردد.

گل ریحان البرز با این تساوی 38 امتیازه ماند و در رده پنجم جدول ایستاد و در آن سو نیز تیم قشقایی نیز با 33 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

قشقایی: مسلم حق شناس، محمدحسین چگینی، مسعود اسدی، علی آزادمنش، آرش زارع، امیدرضا کریمی، علی حسامی، حسین صادقی، هادی خادم، محمدمهری و محمدجواد عباسی

گل ریحان: داوود نوشی صوفیانی، فرید محمدی زاده، میرهانی هاشمی، پویا سیف پناهی، محمدعلی فرامرزی، محمود شفیعی، مهران امیری، مهرداد رضایی، علیرضا ارجمندیان، یاسر فیضی و سهیل فداکار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygyxb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دفاع اتوبوسی قشقایی با سیستم ۵-۴-۱؛ وینگو غافلگیر شد