تاریخ انتشار: 1397/12/18 19:35
ملوان 2 - شهرداری تبریز 1
کد خبر: 107243

قوی سپید در اوج؛ تبریزی‌ها در خطر سقوط

از بازی های هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول عصر امروز در انزلی دو تیم ملوان و شهرداری تبریز به دیدار یکدیگر رفتند و در نهایت این شاگردان محمد احمدزاده بودند که توانستند برابر حریف خود به برتری برسند.
قوی سپید در اوج؛ تبریزی‌ها در خطر سقوط

یکی از مهمترین بازی های این هفته لیگ دسته اول دیداری بود که باید در انزلی برگزار می شد. این بازی شاید در صدر جدول رده بندی تاثیر چندانی نداشت اما به دلیل حضور ملوانان در یک سوی میدان، نتیجه این بازی قطعا برای بسیاری از هواداران لیگ یک جذاب بود.

بازی با حملات ملوانان آغاز شد و کاملا مشخص بود که شاگردان ممی به دنبال این هستند تا بتوانند حریف را با پیروزی پشت سر بگذارند و همچنان به عنوان یکی از بهترین تیم های دور برگشت رقابت های لیگ یک شناخته شوند.

حملات ابتدایی ملوانان که از همان دقیقه اول بازی دست به حمله رو به دروازه تبریزی ها زدند در نهایت در همان 15 دقیقه ابتدایی نتیجه داد و در نتیجه یک ضربه پنالتی برای بندرنشینان به دست آمد و شهریار مقانلو موفق شد اولین گل این دیدار را به ثمر برساند.

در نیمه دوم ملوانان در حالی بازی را آغاز کردند که کمی از حملات ابتدایی آنها کاسته شد اما بازیکنان این تیم باز هم به دنبال ثبت پیروزی بودند به همین دلیل باتجربه هایی همچون پژمان نوری از داخل زمین و مازیار زارع از روی نیمکت همه تلاش خود را به کار بستند تا بتوانند به کمک سایر بازیکنان بیایند و بتوانند با کسب پیروزی در این دیدار باز هم نمودار عملکرد تیم را صعودی کنند.

انزلیچی ها هر چه از بازی بیشتر می گذشت با حرفه ای گری و بازی مناسب به دنبال حفظ نتیجه بازی بودند و البته هر چند دقیقه یک بار عزم خود را برای رسیدن به دروازه حریف جزم می کردند تا این که یک بار دیگر ورزشگاه تختی انزلی به مرز انفجار رسید. در دقیقه 72 محمدرضا نقی پور موفق شد پس از حدود 40، 50 متر حرکت با توپ در نهایت چند مدافع و دروازه بان حریف را تسلیم خودکند و در نتیجه گل زیبایی برای قوهای سپید به ثمر برساند.

پس از این گل تا ملوانان آمدند به خود بجنبند از حال و هوای باز کردن دروازه حریف دور شوند و یک ضربه نهایی از سوی قره داغی از روی یک ضربه ریباند بلند در دقیقه 75 باز هم اختلاف دو تیم را به یک گل رساند. در نهایت نیز با میدان داری شاگردان احمدزاده، انزلیچی ها توانستند برابر این حریف به پیروزی برسند و با کسب سه امتیاز دیگر روند خوب خود در دور برگشت رقابت های لیگ را حفظ کنند.

حالا ملوانان با این سه امتیاز توانستند تعداد امتیازات خود را به عدد 28 برسانند و همچنان در رده دهم جدول رده بندی حضور داشته باشند. در سوی دیگر شهرداری تبریز نیز با این شکست همچنان 23 امتیازی باقی ماند تا در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vjyln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قوی سپید انزلی گرفتار در مرداب / پرواز شهرداری بسوی آرامش