تاریخ انتشار: 1397/12/18 19:49
نود ارومیه 1 - شاهین 1
کد خبر: 107241

کار بزرگ بیاتلو با 10 نفر؛ مدعی‌کشی به سبک نود

شاگردان عبدالله ویسی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر شانس بزرگ صدرنشینی را از دست دادند.
کار بزرگ بیاتلو با 10 نفر؛ مدعی‌کشی به سبک نود

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر امروز می توانست با پیروزی برابر نود ارومیه با یک بازی بیشتر نسبت به گل گهر سیرجان به صدر جدول رده بندی صعود کند، شرایط هم با اخراج دقیقه 10 نصرتی روی خطای پنالتی ای که انجام داد برای شاگردان ویسی خوب پیش رفت اما خسروی موفق شد این پنالتی را مهار کند تا شاهین فرصت عالی را برای جلو افتادن از حریفش از دست بدهد.

این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در دقیقه 69 بهمن سالاری موفق شد گل اول شاهین را وارد دروازه حریف کند اما در دقیقه 79 فرزاد محمدی توانست گل تساوی را از روی ضربه پنالتی وارد دروازه شاهین کند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

شاهین با این تساوی با یک اختلاف امتیاز کمتر نسبت به گل گهر سیرجان و یک بازی بیشتر در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت و نود ارومیه هم با 24 امتیاز در رده دوازدهم جا خوش کرد.

ترکیب و تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

نود: مهدی خسروی - یامین فلاح - علی سلیمانی - حمیدرضا نصرتی - محمد عبادزاده - داوود شاهواروقی - محمد زینالی  - رضا نبی زاده - عرفان پورافراز - وحید نعمتی - فرزاد محمدی

شاهین: علی نعمتی - علی گودرزی - مرتضی غلامعلی تبار - کمال الدین نیک خو - حسن نجفی - امیرحسین موسی زاده - میلاد فیاض بخش - میلاد صارمی - محمد لطفی - بهمن سالاری - محمد محبی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwy7p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیکه ویسی به مالک خونه به خونه؛ چرا برایم پول خرج نکردی!
با پیروزی مقابل بابلی‌ها و مدعی شدن؛