تاریخ انتشار: 1397/12/19 00:55
کد خبر: 107209

همرنگ گره‌گشای بزرگ شهرداری نوشهر؛ موتور روشن شماره هفت یعنی صلابت در تیم!

فرید همرنگ در سه بازی آخر شهرداری نوشهر در خانه، موفق به گلزنی شده است‌.
همرنگ گره‌گشای بزرگ شهرداری نوشهر؛ موتور روشن شماره هفت یعنی صلابت در تیم!

تیم فوتبال شهرداری نوشهر که در مرحله دوم رقابت های لیگ دسته سوم حضور دارد در مرحله اول این فصل از مسابقات نیز حضوری موفق داشت و توانست به مرحله نهایی لیگ سه صعود کند. بدون شک فرید همرنگ هافبک این تیم نقش موثری در صعود شهرداری‌چی‌ها داشت. همرنگ در مرحله اول شش گل برای شهرداری به ثمر رساند تا راه صعود برای شاگردان مهدی عینی هموارتر شود.

شهرداری نوشهر در ابتدای راه در مرحله دوم چندان با طراوت ظاهر نشد. فرید همرنگ در سه بازی ابتدایی شهرداری نوشهر در مرحله نهایی به دلیل مصدومیت غایب بزرگ این تیم به شمار می رفت. اما بازگشت این بازیکن کلیدی به ترکیب شهرداری گره بزرگی را در این تیم باز کرد.

فرید همرنگ آمار فوق العاده ای از خود در بازی های خانگی شهرداری نوشهر به جا گذاشته است، او در سه بازی اخیر تیمش در خانه موفق به گلزنی شده است.  همچنین میانگین گلزنی وی هر دو بازی یک گل می باشد. هر بار هم که او گلزنی کرده، شاگردان عینی با برد آن میدان را ترک کرده اند و در آن دیدار ها موفق به ثبت کلین شیت شده اند. نوشهری ها در این فصل چهار برد کسب کرده اند که این هافبک جوان در سه برد یعنی 75 درصد از بردهای شهرداری نوشهر تاثیر مستقیم داشته است. با این شرایط می توان روز خوب همرنگ را روز خوب شهرداری نوشهر دانست و هر وقت او در زمین سرحال ظاهر شود تیم نوشهر را سرحال تر از همیشه خواهیم دید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gwemd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


۳ امتیاز سربازان گیلانی تقدیم به فرمانده ! /نوشهری ها فقط خوب بازی میکنند و ناموفق در کسب نتیجه