تاریخ انتشار: 1397/12/19 13:20
مربی بادران مطرح کرد؛
کد خبر: 107170

شاه‌محمدی: آنالیز سرخ‌پوشان کاری نداشت، آنها فقط سانتر می‌کنند!

جمشید شاه‌محمدی مربی تیم فوتبال بادران گفت: سرخ‌پوشان پاکدشت تبدیل به یک تیم معمولی شده و می‌توانستیم در این بازی با اختلاف 3 گل به برتری برسیم.
شاه‌محمدی: آنالیز سرخ‌پوشان کاری نداشت، آنها فقط سانتر می‌کنند!

شاه‌محمدی با اشاره به برد بادران برابر سرخ‌پوشان و تقابل با تیم سابقش گفت: بازیکنان ما در این بازی جانانه بازی کردند و تلاش و غیرت آنها در این بازی ستودنی بود. ما در این بازی کاملا از تیم حریف برتر بودیم و حتی می‌توانستیم با اختلاف 3 گل برنده از زمین بیرون بیاییم. در دقایقی پایانی نیمه اول در حالیکه با یک گل از حریف جلو بودیم، صاحبت یک ضربه پنالتی شدیم که اکر این پنالتی هدر نمی‌رفت شکست سنگینی در انتظار سرخ‌پوشان بود.

شاه‌محمدی که در نیم‌فصل اول همراه با سرخ‌پوشان قهرمان شد، در خصوص اینکه این تیم چه تفاوتی نسبت به نیم‌فصل اول داشت، خاطرنشان کرد: من سرخ‌پوشان را یک تیم معمولی دیدم. ما کاملا از نحوه تمرینات آنها و تاکتیک‌شان اطلاع داشتیم، البته این موضوع هم برایمان سخت نبود چون تیمی که فقط سانتر می‌کند، آنالیز آن تیم موضوع پیچیده‌ای نیست. دیگران هم که بازی‌ها را دنبال می‌کنند، راحت متوجه می‌شوند که سرخ‌پوشان چه تفاوتی نسبت به نیم‌فصل اول دارد. آنالیز سرخ‌پوشان کاری نداشت، آنها فقط سانتر می‌کنند!

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش تصریح کرد: سرخ‌پوشان پاکدشت از یک مدعی جدی صعود تبدیل به یک تیم معمولی شده و این تیم را بسیار آسیب‌پذیر دیدم. این تیم در خط دفاع مشکلات زیادی دارد و کاملا مشخص است که بازیکنان این تیم با استرس فوتبال بازی می‌کنند، در ضمن بازی‌های سخت سرخ‌پوشان هنوز باقی مانده است. من آرزو می‌کنم تیمی که خودمان در آن زحمت کشیدیم و قهرمان نیم‌فصل شدیم، در آینده به هدف‌هایش برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygy8m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مطهری: 30 سال است که در فوتبال هستم و چنین بازی دراماتیکی ندیده بودم