تاریخ انتشار: 1397/12/20 12:31
کد خبر: 107052

محمدخانی:همه با همدلی و صداقت به دنبال صعود هستند

سرهنگ محمدخانی مدیر عامل تیم فوتبال نیروی زمینی تهران در خصوص شرایط تیم نیروی زمینی با فرتاک ورزشی به‌گفتگو پرداخت.
محمدخانی:همه با همدلی و صداقت به دنبال صعود هستند

سرهنگ محمدخانی در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت : با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، قرار بود تیم هایی که رسیدگی به آن‌ها وقت تربیت بدنی نیروی زمینی را خیلی میگرفت بنا به دستور باید به یگان هایی واگذار میشد که توانایی رسیدگی به آن ها را دارند، در نیم فصل نخست تیم فوتبال نیروی زمینی به یکی از یگان های نزاجا واگذار شد که در حقیقت با این واگذاری ما فقط حق نظارت دو را دور را داشتیم و در مدریت تیم نمیتوانستیم دخالت مستقیم داشته باشیم.

یگانی که مسئولیت تیم را بر عهده گرفت تجربه اولش بود و ما انتظار زیادی از آن‌ها نداشتیم و انتخاب خوبی برای کادرفنی و بازیکن داشت ولی تیم داری فقط به انتخاب کادر و بازیکن نیست، باید شرایطی مهیا شود که تیم نتایج خوبی کسب کند که در نیم فصل اول به دلیل نداشتن تجربه نتایج خوبی کسب نشد، در نیم فصل دوم مجددا دستور دادند که تیم فوتبال باید برگردد به مدریت تربیت بدنی و در پی این دستور تیم را به باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی منتقل کردیم، در این انتقال شرایط سختی داشتیم.

وی افزود : چون تیم را ما نبسته بودیم وضعیت اعتبارش با اعتباری که در دست ما بود همخوانی نداشت که با حمایت فرماندهی نزاجا بسیاری از مشکلات حل شد، در ۲۳ رشته ورزشی فعالیت میکنیم اما چون رشته فوتبال در سال ۹۷ در بخش ما نبود برای تامین خوابگاه و تغذیه برنامه ریزی نکرده بودیم اما بخوبی این موارد فراهم شد.

محمدخانی در ادامه گفت : یکی از عواملی که میتواند باعث صعود تیم شود کادرفنی و مخصوصا سرمربی تیم است، سرمربی تیم باید علم لازم را داشته باشد و درک مناسبی از وضعیت باشگاه و تیم داشته باشد، که آقای روانخواه این دو مورد را به طور کامل دارد.

مدیرعامل تیم فوتبال نیروی زمینی در پایان گفت : در باشگاه، کادرفنی و بازیکنان فعل خواستن وجود داشت، طی جلساتی که داشتیم همه با همدلی و صداقت به دنبال صعود هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39baqx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیرو زمینی تهران - آرمان گهر سیرجان؛روانخواه با آرمان‌گهر سرشاخ می‌شود / بازی 6 امتیازی هفته