تاریخ انتشار: 1397/12/20 15:05
کد خبر: 107031

شهریار مغانلو: دیگر چه کنیم به داد ملوان برسید؟

بازیکن گلزن تیم ملوان درباره وضعیت این تیم می گوید دیگر نمی‌دانیم چه کار کنیم که مسئولان به داد ملوان برسند. متاسفانه هیچ نگاه مثبتی به حل مشکلات ما نیست.
شهریار مغانلو: دیگر چه کنیم به داد ملوان برسید؟

شهریار مغانلو در خصوص وضعیت تیم ملوان بندرانزلی در لیگ دسته یک اظهار کرد: از روز نخست مسابقات، وقتی با کسر 6 امتیاز روبه‌رو شدیم، همه ایران فکر می‌کردند ملوان در کنار نفت تهران و سیاه‌جامگان مشهد، جزو سقوط کنندگان قطعی لیگ یک خواهدبود اما امروز می‌بینید که با غیرت و همدلی، توانستیم در کنار هواداران خونگرم ملوان، از انتهای جدول فاصله بگیریم. کار بزرگی کردیم و می‌خواهیم در ادامه لیگ نیز به این روند ادامه دهیم.

وی در خصوص شرایط مالی تیم ملوان بندرانزلی تصریح کرد: واقعا شرایط خوبی نداریم، در مجموع با وجود گذشت بیش از نیمی از بازی‌های فصل، حدودا 20 درصد از قراردادها پرداخت شده‌است. ضمن اینکه فراموش نکنید تعداد زیادی از بازیکنان ملوان همچون من سرباز هستند، اما قرارداد همان تعداد اندک بازیکنان هم به صورت جزئی و هر بار 2 الی 3 درصد پرداخت شده‌است.

مغانلو که با گل‌های سرنوشت‌ساز خود در این فصل ملوان را در بسیاری از رقابت‌های حساسش پیروز کرده، در رابطه با عملکردش گفت: تا به امروز با وجود اینکه چند هفته را به دلیل مصدومیت از دست دادم، اما 2 پاس گل دادم، 2 پنالتی گرفته‌ام و 11 گل نیز به ثمر رسانده‌ام و در جمع 3 گلزن برتر لیگ یک هستم.

بازیکن سابق پیکان تهران تاکید کرد: فعلا که مشغول گذراندن دوران سربازی در ملوان هستم، پس از اتمام سربازی باید به پیکان برگردم زیرا یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارم. پیکان نمونه بارز تیمی است که مدیریت را در کنار امکانات قرار داده و در سال‌های اخیر نتیجه‌اش را هم گرفته‌است.

مغانلو با اشاره به حمایت هواداران ملوان از این تیم گفت: واقعا شرمنده هواداران هستیم که با این شرایط گاها نمی‌توانیم آنها را خوشحال کنیم. جان و زندگی مردم انزلی، ملوان است و همه‌جوره پشتیبان تیم محبوب و ریشه‌دار خود هستند. واقعا برایم عجیب است چرا شهری که جزو منطقه آزاد است و این همه سرمایه دارد، اینگونه تنهاست و هیچ نگاه مثبتی برای حل مشکلاتش وجود ندارد. مسئولان فقط قول می‌دهند، اما موقع عمل که می‌شود ناگهان غیب می‌شوند. حیف است که پس از نابودی تیم‌هایی مثل ابومسلم، پیام، شاهین بوشهر، راه‌آهن و ... اجازه دهند که ملوان هم نابود شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dwnqm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت باشگاه ملوان از نیروی انتظامی شیراز