تاریخ انتشار: 1397/12/23 23:20
کد خبر: 106630

فرار رو به جلو مدیرعامل اروند برای از دست ندادن صندلی شورای شهر!

اروند خرمشهر در این فصل از مسابقات لیگ یک با حواشی بسیار فراوانی رو به رو بوده است.
فرار رو به جلو مدیرعامل اروند برای از دست ندادن صندلی شورای شهر!

از سوء مدیریت مدیرعامل باشگاه گرفته تا جا به جایی‌های فراوان کادرفنی و بازیکنان همگی از وضعیت وخیم این باشگاه حکایت دارد. این نکته نیز قابل ذکر مجدد است که پول رضایتنامه بازیکنان نیم فصل اول اروند به جای واریز به حساب باشگاه؛ به حساب مدیررسانه تیم واریز می‌شده که حکایت از پشت پرده‌های خطرناک این باشگاه دارد.

درحالی‌که باشگاه‌هایی مانند خونه به خونه، قشقایی، نود ارومیه و ... تاکنون کمتر از ۲۰ درصد پرداختی داشته‌اند و مجموعا دو میلیارد نیز خرج نکرده‌اند؛ اروند با بیش از ۱۰ میلیارد هزینه در قعر جدول حضور دارد و مدیرعامل این باشگاه نیز طی مصاحبه‌هایی اعلام می‌دارد که به این باشگاه پول نمی‌رسد تا نتایج بهتری بگیرند. قشقایی و نود ارومیه مصداق بارز تیم‌های کم بضاعت لیگ هستند که با بودجه اندک خود، همه را شگفت زده کرده‌اند. قطعا این فرار رو به جلوی سامری به دلیل از دست ندادن صندلی مدیریت و شهرت در خرمشهر است.

امیر سامری مدیرعامل مستعفی اروند در جمع بازیکنان این تیم که تقاضای پرداخت مطالباتشان شده بودند عنوان داشته که مدیرعامل اروند نیست اما هر هفته و دو روز قبل بازی؛ طی مصاحبه با رسانه‌ها به عنوان مدیرعامل اروند، قصد ملتهب کردن جو به سود تیم خود را  می‌کند. آقای سامری به هر حال شما مدیرعامل اروند هستی یا نه؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnzed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل استعفای مدیرعامل اروند خرمشهر مشخص شد
پیوند اروند - سامری قطع می‌شود؟!