تاریخ انتشار: 1397/12/24 17:19
کد خبر: 106572

مهرپیما:کمیته اخلاق به اتفاقات بازی بعثت مقابل تیم‌های نیروی زمینی و نفت امیدیه ورود کند / یکبار برای همیشه باید مسائل شفاف سازی شود

پس از واکنش های مدیران تیم‌های لیگ دویی به مسائل غیراخلاقی در لیگ دسته دوم، شهرام مهرپیما سرمربی سابق بعثت کرمانشاه در این خصوص با فرتاک ورزشی به گفتگو پرداخت.
مهرپیما:کمیته اخلاق به اتفاقات بازی بعثت مقابل تیم‌های نیروی زمینی و نفت امیدیه ورود کند / یکبار برای همیشه باید مسائل شفاف سازی شود

شهرام مهرپیما سرمربی مستعفی بعثت کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت :

به دلیل وجود مشکلات فراوان در باشگاه بعثت بنده استعفا دادم، از حمایت‌های هواداران بعثت تشکر میکنم، اما اگر هواداران بدانند که چه مشکلاتی وجود دارد خودشان به این اتفاقات واکنش نشان خواهند داد.

بنده دو فصل پیش نیز به عنوان سرمربی در بعثت فعالیت داشتم که نیم فصل را با رتبه دوم در جدول به پایان رساندیم، اما در آن فصل مانند فصل جاری اتفاقاتی رخ داد که بنده به دلیل پایبند بودن به اصول مربیگری از سمت خودم استعفا دادم.

قطعا یک بار برای همیشه باید تمام مسائل شفاف سازی شود، هر فصل مدیران باشگاه هزینه میکنند اما به دلیل منفعت طلبی یکسری از افراد تلاش همه بی‌ثمر میماند.

از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال میخواهم به اتفاقات چند روز قبل و بعد از بازی بعثت کرمانشاه مقابل نیروی زمینی تهران و بازی بعثت با نفت امیدیه ورود کند.

باید شماره تلفن بازیکنان بعثت بررسی شود، قطعا اگر این اتفاق رخ بدهد کمیته اخلاق اطلاعات زیادی کسب خواهد کرد.

مصاحبه : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4576qx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی / آخرین صحبت های سرمربی بعثت کرمانشاه قبل از بازی با نیروی زمینی + فیلم