تاریخ انتشار: 1397/12/25 13:21
کد خبر: 106466

اعلام رای کمیته انضباطی در خصوص دیدار نیروی زمینی تهران و نفت و گاز گچساران + عکس

اعلام رای کمیته انضباطی در خصوص دیدار نیروی زمینی تهران و نفت و گاز گچساران + عکس

، دیدار نیروی زمینی تهران و نفت و گاز گچساران از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی که در دقیقه ۹۰ پیگیری میشد، به دلیل درگیری عوامل نفت و گاز با داور و تیم حریف نیمه تمام‌ماند.

حسن عنبریان از عوامل منتسب به تیم نفت و گاز گچساران که متهم به ایراد ضرب و شتم به داور مسابقه و رفتار غیر ورزشی بوده، با توجه به نوع تخلف وی به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و با صدور قرار دستور موقت نامبرده را از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات تا اطلاع ثانوی محروم و مقرر نمود وی در جلسه ای که در روز ۹۷/۱۲/۱۴ در کمیته انضباطی تشکیل می‌شود حضور یابد.

تیم نفت و گازگچساران بعلت داشتن هفت بازیکن اخطاری و اخراجی و به استناد ماده ۵۷ مقررات انضباطی ۲۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

به علت تخلفات تماشاگران تیم گچساران به استناد ماده ۸۶ این تیم به پرداخت ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

در خصوص نتیجه مسابقه نیمه تمام که بعلت تخلفات کادرفنی تیم نفت و گاز گچساران همراه بوده و انتساب این اعمال به تیم مهمان و به استناد ماده ۶۱ مقررات انضباطی نتیجه دیدار سه بر صفر بسود تیم نیروی رمینی تعیین می گردد.

حسن عرض زاده تدارکات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به دلیل فحاشی به داور مسابقه پس از پایان بازی به سه جلسه محرومیت و پرداخت ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حمید امانی بازیکن نفت و گاز گچساران که در دقیقه ۷۴ از بازی اخراج شده بود و پس از پایان بازی به زمین مسابقه بازگشته و به دلیل اعتراض به داور مبادرت به پرتاپ بطری آب نمود وی به دلیل این رفتار به مدت سه جلسه از همراهی تیم محروم و به پرداخت ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جواد آشتیانی مربی تیم نیروی زمینی تهران به دلیل درگیری لفظی با سرمربی تیم حریف و فحاشی که منجر به اخراج وی شد پس از بررسی دفاعیات باشگاه نیروی زمینی به سه جلسه محرومیت و به پرداخت ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم شد.

photo_2019-03-16_12-33-16


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rqrnb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام رای کمیته انضباطی در خصوص دیدار سردار بوکان - آوالان کامیاران + عکس

از نقره داغ شدن کاسپین و بعثت تا جریمه پتروکیان
آخرین آرای کمیته انضباطی درخصوص تیم های لیگ دویی