تاریخ انتشار: 1397/12/25 18:28
گل گهر 2 - سرخپوشان پاکدشت 2
کد خبر: 106426

تساوی گل گهر- سرخپوشان پاکدشت؛شادی در اردوی شاهین، گل ریحان و آلومینیوم

دو ضربه سر از رنجبری و نامور بازگشتی رویایی در وقت های اضافی برای شاگردان وینکو بگوویچ رقم زد تا این مربی حالا با این نتیجه در 5 هفته باقی مانده تا پایان رقابت ها امید زیادی برای لیگ برتری کردن تیمش داشته باشد.
تساوی گل گهر- سرخپوشان پاکدشت؛شادی در اردوی  شاهین، گل ریحان و آلومینیوم

حساس ترین دیدار هفته 28 ام رقابت های لیگ یک در سیرجان و در ورزشگاه خانگی گل گهر برگزار شد؛ جایی که گل گهری پس از 6 دیداری که رنگ پیروزی را ندیده بودند، فقط به سه امتیاز فکر می کردند و در سوی دیگر هم مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی در تیم سرخپوشان جایگزین محمود فکری شده بود تا نتایج ضعیف چند هفته گذشته بهبود پیدا کند.

همانطور که پیش بینی می شد، در این دیدار شاگردان وینکو بگوویچ بازی را تهاجمی آغاز کردند ولی مهدی پاشازاده که این نوع بازی را پیش بینی می کرد، تیمش را عقب نگاه داشت تا در ضدحملات بتواند به میزبان که فقط به سه امتیاز فکر می کرد، ضربه بزند.

این استراتژی جواب داد و طی نیمه اول اگرچه گل گهری ها بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی با ضربه شاهین مجیدی دروازه خود را روی یک کار ترکیبی و پاس در عرض خط دفاعی باز شده دیدند؛ علاوه بر این مهدی پاشازاده سرمربی سرخپوشان در اولین حضور روی نیمکت تیم جدیدش در درگیری ای که با سرپرست گل گهرسیرجان داشت، توسط داور اخراج شد.

در نیمه دوم شاگردان وینکو باز هم برای زدن گل تساوی تلاش می کردند که برای دومین مرتبه و اینبار توسط حسین فاضلی وینگر سابق سپاهان دروازه اشان برای دومین مرتبه باز شد تا کار بسیار سختی برای بازگشت به بازی داشته باشند.

کسب 5 تساوی و یک شکست از  6 دیدار گذشته وینکو را در شرایط بسیار سختی قرار داده بود و به همین دلیل بود که مدیران باشگاه سیرجانی پس از اینکه دو گل از حریف عقب افتادند و امیدی برای بازگشت نمی دیدند، ورزشگاه را ترک کردند تا شاید برای 5 بازی باقی مانده به فکر معرفی وینکو باشند ولی اتفاقات عجیبی در راه بود.

گل گهر که روزهای دشواری را تجربه می کند، تیمش در وقت های اضافی بازگشتی باورنکردنی به بازی داشت؛ آنها از دقیقه 92 تا دقیقه 95 با دو ضربه سر که از داخل محوطه جریمه توسط پیمان نامور و پیمان رنجبری به دست آمد، بازی باخته را با تساوی عوض کردند تا با 45 امتیاز صدرنشین باقی بمانند و حالا قطعا امید زیادی به بازی های پیش رو دارند.

در سوی دیگر تیم سرخپوشان با تک امتیازی که از سیرجان دشت کرد، 39 امتیازی شد تا همچنان با توجه به بازی عقب افتاده ای که نسبت به رقبا در پیش دارد، به لیگ برتری شدن امیدوار باشد.

در هفته بیست و نهم تیم گل گهرسیرجان به اجبار استراحت می کند و تیم سرخپوشان پاکدشت در خانه و در دیداری دشوار به مصاف مس کرمان می رود؛ دیدارهایی که از جمعه نهم فروردین ماه از سر گرفته می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279bn6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاداش سکه و زمین به بازیکنان گل‌گهر

جدایی وینگو یا تخت پادشاهی بگوویچ؟!
ادامه تعارف‌های گل گهر به رقبا؛

تصاویر/ دیدار اروند خرمشهر و گل گهر سیرجان
از نگاه دوربین حسین عبدالله اصل؛