تاریخ انتشار: 1397/12/25 18:42
بادران 1 - شهرداری تبریز 1
کد خبر: 106422

تساوی بادران در روز اشتباهات فراوان داوری/ شهرداری از شکست گریخت

تیم بادران تهران در یک بازی جنجالی و پر از نکته برابر شهرداری تبریز به نتیجه تساوی تن داد.
تساوی بادران در روز اشتباهات فراوان داوری/ شهرداری از شکست گریخت

از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ یک بادران تهران در خانه مقابل شهرداری تبریز قرار گرفت که این مسابقه در پایان با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید و شاگردان کاظمی فرصت سوزی عجیبی برای کسب دومین برد پیاپی انجام دادند.

بازی با برتری بادران شروع شد و آن‌ها در دقیقه هفت توسط شاهین شفیعی به گل اول دست یافتند. این بازیکن با استفاده از شلوغی محوطه جریمه با شوت زمینی و محکم توپ را به گوشه دروازه مهمان فرستاد. اما شهرداری خیلی زود به بازی برگشت و از سمت راست حمله‌ای را انجام دادند که سانتر هافبک آن‌ها را جعفر برزگر با استفاده از اشتباه روشنگر و خط دفاع این تیم وارد دروازه بادران کرد تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

اما با شروع نیمه دوم توپ و میدان به طور کامل در اختیار بادران قرار گرفت و آن‌ها حملات فراوانی را انجام دادند و می‌توانستند به گل دوم دست یابند که با بدشانسی از دست رفت و در نتیجه بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

اما در نیمه دوم نیمکت بادران اعتراض شدیدی را به داور مسابقه وارد کردند و معتقد بودند دو پنالتی به نفعشان گرفته نشده است. یکی از صحنه برخورد توپ به دست مدافع حریف و دومین صحنه هم سرنگون شدن کریم اسلامی در محوطه جریمه بود که داور هیچ کدام را خطا تشخیص نداد و همین باعث بلند شدن صدای اعتراضات کادر فنی میزبان شد.

هم‌چنین فرهاد کاظمی که در دومین بازی پیاپی هم از حضور بر روی نیمکت محروم شده بود، در اقدامی جالب توجه از روی سکوها و در کنار لیدران بادران تیمش را تشویق می‌کرد.

بادران با این تساوی 32 امتیازی شد و در رده هشتم جدول قرار گرفت و شهردای تبریز هم با 24 امتیاز رده دوازدهم را تصاحب کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygrya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی بادران - شهرداری تبریز؛ دست و پنجه زدن تبریزی‌ها برای فرار از منطقه سقوط
انگیزه مضاعف کاظمی برای این دیدار؛

تصاویر/ دیدار شهرداری تبریز و بادران تهران (1)
از نگاه دوربین مهرداد نوع بشر؛