تاریخ انتشار: 1397/12/25 18:55
شهرداری ماهشهر 0 - خونه به خونه 0
کد خبر: 106420

ترس و لرز ادامه‌دار ماهشهری‌ها و بابلی‌ها بابت سقوط

تیم خونه به خونه بابل به یک تساوی خارج از خانه با ارزش دست یافت تا هم‌چنان حاشیه مناسبی برای عدم سقوط داشته باشد.
ترس و لرز ادامه‌دار ماهشهری‌ها و بابلی‌ها بابت سقوط

از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ یک تیم خونه به خونه بابل در ماهشهر به مصاف شهرداری رفت که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا همه چیز به نفع شاگردان میثاقیان رقم بخورد.

خونه به خونه هفته قبل در خانه برابر آلومینیوم اراک متوقف شده و شهرداری ماهشهر هم با قرعه استراحت رو به رو شده بود. نماینده جنوب که به تازگی مهدی پاشازاده را به عنوان سرمربی مشخص کرده بود با جدایی او عزیز فریسات را به عنوان سرمربی مشخص کردند تا برای فرار از سقوط برنامه داشته باشند.

اما این مسابقه در نهایت بدون باز شدن دروازه‌ای به پایان رسید تا تساوی بیشتر به نفع شاگردان میثاقیان و خونه به خونه باشد تا آن‌ها امیدوار به بقا در لیگ یک باشند.

خونه به خونه با این تساوی 23 امتیازی شد و در رده پانزدهم باقی ماند و شهرداری ماهشهر هم با 20 امتیاز حضور در رده آخر را تجربه می‌کنند.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

شهرداری ماهشهری؛ روزبه سینکی، خیرالله ویسی آرا، محمود خمیسی، محمد باشی، ادریس کوچکی،رضا نجاری، علی محمدی، محمد پورسواریان، سیدایمان موسوی، جهانگیر عسگری، محمد سرفراز

خونه به خونه؛ رضا حیدری، جواد شفیعی، امید سام کن، وحید نعمتی، هادی خیری، علی هلیچی، سجاد جعفری، حسین رسولی، مجید جلالی فر، مهرداد حیدری، محمود مطلق زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjryd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهابادی: داور یک پنالتی برای ما نگرفت/ داور چهارم به ناحق من را اخراج کرد

سرمربی جدید شهرداری ماهشهر انتخاب شد
هشتمین سرمربی در دوسال اخیر؛

رضا حیدری به یاد اسماعیل کیانی (عکس)
قدردانی از آقای گل خونه به خونه؛