تاریخ انتشار: 1397/12/25 22:27
داریم برای این تیم گدایی می کنیم!
کد خبر: 106406

محمد احمدزاده: نمی دانم صلاح هست بمانیم یا باید بگذاریم و برویم؟!

ملوان بندرانزلی در خانه گل ریحان البرز تن به شکست سنگینی داد.
محمد احمدزاده: نمی دانم صلاح هست بمانیم یا باید بگذاریم و برویم؟!

محمد احمدزاده پس از مسابقه امروز برابر گل ریحان البرز به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

* از نظر فنی و فوتبالی در کل نود دقیقه هیچ کم و کسری از حریف نداشتیم. استراتژی آنها در هر دو نیمه دفاع در زمین خودی و استفاده از ضد حملات بود. متاسفانه ما خودمان به آنها کمک کردیم که گل دوم را بزنند و وقتی به ناچار کاملا" به حمله رفتیم در ضد حمله و در لحظات آخر به ما ضربه زدند.

* اگر در شرایط عادی خودمان بودیم و می توانستیم روندی که داشتیم را ادامه دهیم مطمئنم حتی در اینجا به اکسین نمی باختیم و می توانستیم حداقل یک امتیاز را بگیریم. البته شاید حق تیمی با این بضاعت و وضعیت این نیست که بیاید و برنده باشد یا انتظار پیروزی از آن وجود داشته باشد!

* نمی شود با این وضعیت از بازیکن خواست که در زمین جانش را بگذارد هرچند که تا حالا این کار را کرده اند. اما یک هفته تمرین نکردیم و تا آخرین لحظه معلوم نبود که برای این مسابقه می آییم یا نه؟! دیشب ساعت ۲ شب رسیدیم و امروز مسابقه داشتیم. معلوم است که بازیکن در نیمه دوم کم می آورد.

* اگر صدقی پس از تعویض به تیم اعتراض داشته او را از تیم کنار می گذارم. در فوتبال اشتباه پیش می آید و بازیکن باید تلاش کند تا در بازی های بعد اشتباهش را جبران کند اما اگر بنا بر اشتباه کردن است بهتر است به بازیکن جوان میدان بدهیم تا این اشتباه باعث تجربه اندوزی وی شود.

* تمام ناراحتی من این است که چرا آب راحت نباید از گلوی ما پایین برود؟ آیا بقیه باشگاه های این مملکت هم اینطور اداره می شوند؟ چرا من مربی به جای اینکه فکر تیم و کار فنی تیمم باشم باید از صبح تا شب به دنبال خواهش کردن و جلسه گذاشتن با این و آن برای کمک به تیم باشم؟ می دانید از شنبه گذشته تا حالا با چند مجموعه و گروه برای کمک به تیم صحبت کرده ام؟

* از شورای شهر و شهرداری انزلی تشکر می کنم که در فاصله کم مبلغی را جمع و جور کردند که تیم بتواند برای این بازی اعزام شود. خجالت می کشم که بگویم واقعا" داریم برای این تیم گدایی می کنیم! امروز ۲۵ میلیون تومان از آقای زنوزی برای اینکه بچه ها بتوانند عیدشان را بگذرانند گرفتم. البته هستند دوستانی که مثل آقای آرش فهمیده از اول فصل در در کنارمان بودند و کمکهایی می کنند اما خدایی این شکل تیمداری نیست!

* این تیم با همت بازیکنان و هواداران از منطقه خطر جدا شد. هواداران اگر نبودند ما تا الان تعطیل بودیم. به خاطر همین هاست که کسی جرات نمی کند در مورد ملوان فکر بد کند وگرنه ما هم به سرنوشت بانک ملی و راه آهن و پاس و ابومسلم و ... دچار شده بودیم.

* نمی دانم صلاح هست بمانیم یا باید بگذاریم و برویم؟! هر چه خواهش می کنیم تمنا می کنیم فریاد می زنیم کمتر اهمیت می دهند! تازه بدشان هم می آید که چرا فلان حرف را زدی؟ نمی دانم چرا می خواهید این تیم همیشه محتاج باشد؟ اگر سیاسی هستید و فوتبالی نیستید چرا تیم را به افراد صالح و سالم که دستشان به دهن شان می رسد نمی سپارید تا خیال همه راحت باشد؟ چقدر اشتباه می کنید؟ چند بار اشتباه می کنید؟ اگر می خواهید این تیم وجود نداشته باشد این موش و گربه بازی ها چیست؟

منبع: انزلی کلاب

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bn6zv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار گل ریحان البرز و ملوان بندرانزلی
از نگاه دوربین مسعود اکبری؛