تاریخ انتشار: 1397/12/25 22:35
ای کاش داوری‌ها همیشه اینطور باشد؛
کد خبر: 106405

میثاقیان: از کسب تساوی مقابل ماهشهر راضی هستم

میثاقیان باابراز خوشنودی از نتیجه بازی از داوری این دیدار بسیار راضی بود.
میثاقیان: از کسب تساوی مقابل ماهشهر راضی هستم

 هفته بیست و هشتم لیگ یک دو تیم شهرداری  ماهشهر و خونه به خونه بابل  به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید .

اکبر میثاقیان پس از پایان دیداردرخصوص بازی اظهار داشت:« بازی بسیار سختی بود به خاطر این که هر دو تیم پایین جدول بودیم و برای اینکه درجدول تکانی بخوریم دراین مسابقه محکوم به گرفتن امتیاز بودیم . خدا را شکر بچه های ما امروز در خانه حریف جانانه بازی کردند ضمن این که کل مجموعه باشگاه برای این دیدار بسیار خوب کار کردند.»

 میثاقیان در ادامه افزود:« این در شرایطی است که می توانستیم  در این بازی پیروز از زمین خارج می شدیم چون که دو سه موقعیت بسیار خوب را از دست دادیم و تیم حریف دو بار از توی دروازه  توپ را بیرون کشید . اما من برای فوتبال خوزستان ارزش و احترام خاصی قائل هستم چرا که درخوزستان دو تا سه سال کار کرده ام و انشاء الله برای موفقیت ماهشهر هم دعا می کنیم که این تیم بتواند در لیگ ماندگار باشد .

وی در خصوص داوری هم گفت:«  ما دربازی آخری که درمقابل آلومینیوم اراک به میدان رفتیم لطمات بسیار زیادی از سمت داوری دیدیم . اما امروز داور دیدار آقای سید علی و محمد رضا منصوری نشان دادند  بی جهت نیست در لیگ برتر و جام جهانی قضاوت کرده اند. ما امروز بدون هیچ مشکلی بازی را دنبال کردیم و از کمیته داوران می خواهیم بیشتر از این دست افراد استفاده کند چرا که فقط از زمان ورود من به تیم، بالای ده بار داوران علیه ما سوت زدند .»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aw5kg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار خونه به خونه و شهرداری ماهشهر
از نگاه دوربین سیاوش اسدالله نیا؛