تاریخ انتشار: 1397/12/26 22:27
کد خبر: 106288

اتفاق جالب برای صدرنشین لیگ یک

گل گهر سیرجان صدرنشین رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در این بازی ها رکورد دار تساوی است. با 12 تساوی در 25 بازی!
اتفاق جالب برای صدرنشین لیگ یک

تیم گل گهر با وجود اینکه نزدیک به نیمی از بازی هایش را با نتیجه مساوی به پایان برده است بخت اصلی قهرمانی در این دوره از بازی ها و صعود مستقیم به لیگ برتر است. البته باید به این نکته اشاره کرد گل گهر با دو شکست کمترین باخت را در کارنامه دارد و از سویی بیشترین برد هم در کارنامه این تیم به همراه تیم های شاهین شهرداری بوشهر و گل ریحان البرز به ثبت رسیده است. با 11 پیروزی در 25 بازی.

گفتنی است تیم گل گهر تا به این جای کار 45 امتیاز به دست آورده است و در شرایطی در صدر جدول قرار دارد که معدل کسب امتیاز این تیم از هر بازی 1.8 است. این نشان می دهد در این فصل ریزش امتیازات بین تیم ها زیاد بوده چرا که در فصول گذشته معمولا تیم هایی صدرنشین می شدند که معدل کسب امتیازشان از هر بازی دو امتیاز بود. اما دو تیم دیگری که بعد از گل گهر رکورد دار تساوی هستند همانند گل گهر مدعی صعود به لیگ برتر به شمار می روند. شاهین شهرداری بوشهر و آلومینیوم اراک.

فصل جاری بازی های دسته اول با حضور 16 تیم در حال برگزاری است که در پایان تیم های اول و دوم به طور مستقیم به لیگ برتر صعود می کنند و تیم انتهای جدول هم دسته دومی می شود.

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwoao

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در هفته ناکامی مدعیان؛ گل گهر لبخند زنان در راه لیگ برتر

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و شهرداری ماهشهر
از نگاه دوربین سیاوش اسدالله نیا؛