تاریخ انتشار: 1398/01/08 20:31
حیدر به فکر فرار از سقوط؛
کد خبر: 105321

پیش بازی شهرداری تبریز - فجرسپاسی؛ ادامه روند خوب مهابادی یا شگفتی‌سازی جعفری!

تیم فوتبال شهرداری تبریز با انگیزه حفظ جایگاه فعلی خود در جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور به دیدار تیم فجر سپاسی شیراز می رود.
پیش بازی شهرداری تبریز - فجرسپاسی؛ ادامه روند خوب مهابادی یا شگفتی‌سازی جعفری!

هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور فردا جمعه با انجام هفت دیدار در شهرهای مختلف سپری می شود که در یکی از این بازی های تیم شهرداری تبریز از تیم فجرسپاسی شیراز پذیرایی می کند.

این دیدار در شرایطی به میزبانی تیم شهرداری تبریز برگزار می شود که حیدر جعفری سرمربی این تیم به دلیل غیبت یکی، دو بازیکن اصلی، بار دیگر در ترکیب نفرات اصلی تیمش تغییراتی ایجاد می کند اما با این حال، این مربی جوان و شاگردان بومی اش در اندیشه پیروزی و کسب سه امتیاز خانگی هستند تا رتبه فعلی خود در جدول را حفظ کنند.

هم اکنون تیم بومی و کم هزینه شهرداری تبریز از ۲۴ بازی صاحب ۲۴ امتیاز است و بالاتر از تیم های پر هزینه ای همچون کارون اروند خرمشهر، نود ارومیه، خونه به خونه بابل و شهرداری ماهشهر در رده دوازدهم جدول قرار دارد و تیم فجرسپاسی از همین تعداد مسابقه ۳۰ امتیازی است و بالاتر از ملوان خانه دهم را در اختیار دارد. هم شهرداری تبریز و هم فجرسپاسی شیراز یک بازی کمتر از رقبای خود انجام داده اند که با برابر شدن تعداد بازی های تیم ها کمربند میانی و پائین جدول در هفته های آتی، هر دو می توانند به بهتر شدن جایگاه خود در جدول امیدوارتر باشند.

تیم شهرداری تبریز با توجه به فاصله چهار امتیازی با تیم ملوان، در صورت برد برابر فجرسپاسی از جایگاه دوازدهمی خود تکان نمی خورد اما چون فاصله امتیازی شاگردان جعفری با تیم های تعقیب کننده زیاد نیست، برای حفظ رتبه فعلی، آنها باید از سد میهمان خود عبور کنند. از طرفی سه امتیاز این بازی، شهرداری تبریز را به فاصله سه امتیازی همین تیم فجر می رساند و آن گاه تبریزی ها می توانند امید زیادی به قرارگیری در کمربند میانی جدول در هفته های باقی مانده داشته باشند. در سوی مقابل اما تیم فجر سپاسی چنانچه برنده بازی فردا باشد، می تواند به صعود در جدول و نزدیک شدن به همشهری خود قشقایی شیراز رده هفتمی امیدوار باشد.

دیدار دو تیم شهرداری تبریز و فجرسپاسی که به دلیل سیل اخیر شیراز و جان باختن و آسیب دیدن تعدادی از هموطنان در این حادثه، مورد توجه قرار گرفته است، از ساعت ۱۵:۴۵ فردا جمعه نهم فروردین ۹۸ در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز برگزار می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxa5p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صدر جدول در تسخیر ارتشی‌ها