تاریخ انتشار: 1398/01/10 11:18
صدرنشینی مهابادی و میشو؛
کد خبر: 105191

بهترین تیم نیم فصل دوم لیگ یک؟!

در نیم فصل دوم مسابقات لیگ یک، همه چیز تا این جای کار متفاوت بوده است.
بهترین تیم نیم فصل دوم لیگ یک؟!

 مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر به دلیل استرس صعود نتوانسته‌اند نتایج خوبی کسب کنند و در آن سو، تیم‌های میانه جدولی که بقائشان در لیگ حتمی شده است، با خیالی راحت در میدان حاضر می‌شوند و اکثر امتیازات را نیز درو کرده‌اند.

از ناکامی 6 هفته‌ای گل گهر گرفته تا ناکامی‌های سرخپوشان با فکری و پاشازاده همگی از وضعیت متوسط مدعیان حکایت دارد. در بین مدعیان؛ تیم‌های شاهین بوشهر و گل ریحان البرز نسبت به سایرین نتایج بهتری کسب کرده‌اند به یک ثبات لازم دست یافته‌اند.

بهترین تیم‌های نیم فصل دوم لیگ یک دو تیم می‌باشند. فجرسپاسی با هدایت داوود مهابادی و مس رفسنجان با هدایت میشو کریستوویچ جزو تیم‌های باثبات لیگ بوده‌اند. این دو تیم اکثر امتیازات را درو کرده و موفق شدند خود را به نیمه بالایی جدول برسانند و اگر در نیم فصل اول نیز امتیازات لازم را کسب می‌کردند، اکنون مدعی اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شدند.

نکته جالب در خصوص مهابادی و میشو آن است که این مربیان؛ به عنوان جانشین وارد باشگاه شدند و اکنون که سطح فنی‌شان به هواداران و مدیران باشگاه ثابت شده است مشخص نیست که چرا از همان اول فصل به باشگاه ملحق نشدند! زیرا هر دو جزو گزینه‌های اول فصل باشگاه‌های خود بودند. به هر حال قرارداد مهابادی با فجر یک و نیم ساله است و فصل بعد نیز در شیراز می‌ماند اما آینده میشو مشخص نیست و به نظر می‌رسد که مدیران مس، به دنبال جلب رضایت وی برای فصل آینده می‌باشند تا تیم را برای حضور در لیگ برتر آماده کند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vj88b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار جالب فجرسپاسی با برد؛ هر پیروزی یک کلین شیت (عکس)
شش بازی بدون گل خورده برای جلالی‌راد؛

تصاویر/ دیدار شهرداری تبریز و فجرسپاسی شیراز
از نگاه دوربین محمود نصیرپور؛

عدد نحس از جلوی آقای گل پاک می‌شود؟!
پیمان خطر شهریار و صغیری را حس کرد؛