تاریخ انتشار: 1398/01/11 22:51
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 104984

عزیزی - چراغی؛ ستارگان خوشه طلایی در راه صعود به لیگ یک (عکس)

شهر یاقوت‌های سرخ فصل آینده در لیگ یک حضور خواهد داشت.
عزیزی - چراغی؛ ستارگان خوشه طلایی در راه صعود به لیگ یک (عکس)

 خوشه طلایی ساوه، عصر امروز با پیروزی یک بر صفر برابر شهرداری بم، راهی لیگ دسته اول فوتبال کشور شد تا ناکامی تلخ سال گذشته ی خود در صعود به سطح دوم فوتبال کشور را به بهترین نحو ممکن جبران کرده و در کنار انار ساوه و کارگردان پرافتخار و بین المللی آن شهر، یعنی ابوالفضل جلیلی، خود را به عنوان یکی از نمادهای شهر یاقوت های سرخ مطرح کند.

اما صعود زودهنگام خوشه طلایی به دسته ی اول، بیش از همه مدیون و مرهون تلاش ها دو مهره ی تاثیر گذار و دو ستاره ی بی بدیل این تیم، یعنی وحید عزیزی گلر و علی محمد چراغی مهاجم این تیم بود.

عزیزی و چراغی، دو ستاره ی درخشان خوشه طلایی ساوه به ترتیب برای پنجمین و چهارمین بار با تیم هایشان موفق به صعود به دسته یک شده اند و اکنون می توان آن ها را از بزرگان تاریخ لیگ دسته دوم کشور دانست.

در شرح عملکرد استثنایی عزیزی، دروازه بان خوشه طلایی همین بس که تا بدین جای فصل 1030 دقیقه دروازه ی خود را بسته نگه داشته و نه تنها با درخشش مثال زدنی اش در قفس توری موجبات صعود خوشه طلایی به لیگ دسته اول را فراهم نمود، بلکه موفق به شکستن رکورد سید حسین حسینی، دروازه بان استقلال تهران از لحاظ مدت زمان کلین شیت شد. شایان ذکر است که عزیزی برای پنجمین بار موفق به صعود به دسته ی نخست فوتبال کشور شده است.

علی محمد چراغی، مهاجم خوشه طلایی نیز با گلی که در برابر شهرداری بم به ثمر رساند، نه تنها سه امتیاز حیاتی را به حساب ساوه ای ها واریز نمود، بلکه حکم صعود خوشه طلایی به سطح دوم فوتبال کشور را امضا کرد و افتخار چهارمین صعود به لیگ یک را نصیب خود گرداند. چراغی سابقه آقای گلی در لیگ دو با لباس اروند خرمشهر را در کارنامه دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lldz8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وحید عزیزی: مدیرعامل اروند خرمشهر قراردادم را دست کاری کرد/ اگر اتفاقی افتاد مردم خرمشهر ما را مقصر نگیرند