تاریخ انتشار: 1398/01/12 13:50
خروج شهرداری تبریز از بحران با توقف سیرجان؛
کد خبر: 104947

گل گهر پس از ۷ هفته ناکامی به روند پیروزی باز می‌گردد؟

فصل 97-98 لیگ آزادگان به ایستگاه پایانی خود نزدیک می‌شود و پنج هفته مانده به پایان رقابت‌ها، حساسیت و هیجان در این لیگ به نقطه‌ی اوج خود رسیده است.
گل گهر پس از ۷ هفته ناکامی به روند پیروزی باز می‌گردد؟

در این میان، گل گهر سیرجان با هدایت وینکو بگوویچ پس از انجام 25 بازی با 45 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و مدعی اصلی صعود به سطح برتر فوتبال ایران محسوب می‌گردد.

سیرجانی‌ها اما در ۷ هفته‌ی گذشته در کسب پیروزی ناکام بوده‌اند و با شش تساوی و یک شکست سنگین برابر مس رفسنجان، تنها شش امتیاز از هفت دیدار اخیر کسب نمودند و اگر سستی و لغزش سایر مدعیان در این هفته‌ها نمی‌بود، چه بسا گل گهر هفته‌ها بود که صدر را از دست داده و مدعی صعود به شمار نمی‌آمد.

اکنون شاگردان پیرمرد 70 ساله‌ی کروات در راه حفظ صدرنشینی و صعود به لیگ برتر، پنج دیدار مهم و سرنوشت ساز مقابل تیم‌های شهرداری تبریز، بادران تهران، فجرسپاسی، شهرداری ماهشهر و گل ریحان البرز را پیش روی خود می‌بینند که در این میان بازی برابر تیم‌های قعر جدولی شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر در سیرجان فرصت طلایی را نصیب گل گهری‌ها برای جبران ناکامی خود در ۷ هفته‌ی اخیر و در نهایت قهرمانی و صعود به لیگ برتر کرده است.

آیا پانزده فروردین و در بازی برابر شهرداری تبریز ته جدولی، نوار ناکامی های صدرنشین لیگ آزادگان پاره خواهد شد؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zjdo6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم وینگو در اندازه استانداردهای جهانی؛ گل‌گهر تهاجمی ترین تیم فوتبال ایران