تاریخ انتشار: 1398/01/12 15:09
کد خبر: 104938

‍ وفاداری به باشگاه ۹۰ اورمیه افتخارم است/ آرزوی صعود به لیگ برتر با تیم ۹۰ را دارم

خبر خوشی در دلهره‌های بارش باران و احتمال سیل در اورمیه در بین اهالی فوتبال پیچید، دعوت از محمد رستمی‌زاد به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان بود.
‍  وفاداری به باشگاه ۹۰ اورمیه افتخارم است/ آرزوی صعود به لیگ برتر با تیم ۹۰ را دارم

 گفتگویی با محمد رستمی زاد جوانترین بازیکن لیگ دسته یک فوتبال کشور محصول آکادمی ۹۰ اورمیه انجام شده که در زیر می‌خوانید:

خودت رو کامل معرفی کن

من متولد ۱۳۸۱ هستم و در حال حاضر محصل هستم.

از چه طریقی با فوتبال آشنا شدی و از چند سالگی فوتبال رو شروع کردی؟

طبیعتا فوتبال رو مثل همه بازیکنان از کوچه  شروع کردم و در ۹ سالگی وارد مدرسه فوتبال ۹۰ شدم.

نخستین مربیانت چه کسانی بودند و تا امروز در چه تیم‌هایی بازی کردی؟

از سال ۹۰ با مربیان زیادی چه در مدرسه فوتبال و چه در تیم های اصلی کار کردم و نکات زیادی از تک تکشون یاد گرفتم امیدوارم بتونم روزی زحماتشون رو بخصوص آقای بهاری که نه تنها من بلکه فوتبال ارومیه و همه ی جوون ها مدیون ایشون هستن رو جبران کنم.

چه فرقی بین مدرسه فوتبال ۹۰ ارومیه با سایر مدراس فوتبال دیدی که وارد این مدرسه شدی؟

مدیریت کار بلد و کار اصولی در هر رده ی سنی و شرکت تیم های پایه مدرسه فوتبال ۹۰  در مسابقات کشوری در همه ی رده ها که انگیزه رو چند برابر میکنه.

سابقه حضور در مسابقات نونهالان و نوجوانان و جوانان و دسته یک کشوری رو در کارنامه داری تفاوت فوتبال استان ما با کشور رو در چی می‌بینی؟

قطعا امکانات و تجهیزات تیم های سایر استانها بهتر و قویتر از تیم ما بوده و این موضوع یکی از دلایل اصلی پیشرفت تیم های پایتخت و سایر استانها بوده.خداروشکر امسال تیم ما با حضور در مسابقات لیگ آزادگان دیدگاه به فوتبال رو در شهر ارومیه تغییر داده و ان شالله در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و امکانات هم درشهرمون بهتر خواهد شد.

از امسال در تیم دسته یک فوتبال کشور بزرگسالان با تیم  ۹۰ ارومیه حاضر هستی و به عنوان جوان ترین باریکن لیگ دسته یک هستی چه حسی داری از بازی در این سطح؟

خداروشکر امسال با لطف و حمایت آقای بهاری و اعتماد کادر فنی تیم تونستم در کنار تیم بزرگسالان باشگاه باشم و امیدوارم بتونم در آینده  پاسخ اعتمادشون رو بدم.

از اینکه به تیم ملی جوانان دعوت شدی چه حسی داری ؟

قطعا آرزوی هر بازیکنی دعوت به اردو تیم ملی هستش خداروشاکرم که به این اردو دعوت شدم و ان شالله که تداوم داشته باشه.

تفاوت فوتبال حرفه‌ای با آماتور رو در چی می‌بینی؟

در فوتبال آماتور بیشتر افکار و تمرکز معطوف به کسب نتیجه و عملکرد داخل زمین هستش در صورتیکه در فوتبال حرفه ای خواب،تغذیه و زندگی سالم در کنار تمرینات از بحث های اصلی هستش

به عنوان یک بازیکن جوان که در رده بزرگسالان بازی میکنی دلیل این موفقیتت چیست؟

اول از همه لطف خدا و وفادار بودن به باشگاه بزرگ ۹۰ را افتخار خودم میدانم چرا که من از سال ۹۰ بازیکن تیم فوتبال ۹۰ ارومیه هستم

بزرگترین هدفت در فوتبال چیه؟

انشالله پوشیدن لباس تیم ملی و تیم های بزرگ و لژیونر شدن و هدفی که شاید بزرگترین آرزوم هم هست صعود با تیم ۹۰ به لیگ برتر کشور

چه توصیه‌ای برای هم سن و سالان خودت داری تا بتوانند به ارزوی خودشون که حضور در تیم‌های بزرگ و بازی در سطح اول فوتبال کشور هست برسند؟

با توکل بر خدا و پشتکار و سعی و تلاش به تمرینات خود ادامه بدن از محبت به پدر و مادر خود دریغ نکنند و همیشه و همه جا وفادار باشند و قدردان کسانی باشند که براشون زحمت کشیدند.

سخنان پایانی؟

ان شالله که روزی برسه شاهد قهرمانی تیم ۹۰‌ در لیگ آزادگان باشم وصعود به لیگ برتر رو جشن بگیریم و تشکر ویژه ای دارم از آقای بهاری که تو این ۷ سالی که بازیکن ایشون بودم از هیچ محبتی نسبت به من و تیم دریغ نکردند.مردی که بار فوتبال ارومیه رو به تنهایی به دوش گرفت و جان دوباره به فوتبال ارومیه داد و همه ی اهالی فوتبال وفوتبال دوستان مدیون آقای بهاری هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nlgqk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رفتار کدخدامنشانه برای برانکو و کی‌روش کارساز نیست