تاریخ انتشار: 1398/01/14 17:50
تعداد کشته های سیل لرستان بیش تر از چیزی است که اعلام کردند!
کد خبر: 104772

سجاد بیرانوند:از نگاه بعضی‌ ها کمک به مردم گناه است

سجاد بیرانوند دروازه‌بان شاهین شهرداری بوشهر در مصاحبه ای اختصاصی با سایت فرتاک ورزشی به گفت و گو پرداخت.
سجاد بیرانوند:از نگاه بعضی‌ ها کمک به مردم گناه است

سجاد بیرانوند درمورد سیل اخیر در لرستان گفت: خانواده ام در این سیل صدمه ای ندیدند، صدا و سیما به صورت کامل اخبار سیل را پوشش نمی دهد و ما هم اجازه اطلاع رسانی نداریم. شرایط اینجا خیلی بد است و اعلام کردند که 14 نفر کشته شده اند اما اینطور که شواهد نشان می دهد تعداد کشته ها مطمئنا بیش‌تر از چیزی است که اعلام کرده اند می باشد و صدایش بعدا در می آید. اینجا راه ارتباطی مناسبی وجود ندارد و تلفن ها قطع می باشد.

وی در مورد خسارت های وارده اظهار داشت: شهر درود بیشتر خسارت ها مالی بوده اما شهر معمولان شهرستان بیژن کوشکی، مهدی عبدی و ابراهیم میرزا پور به شدت خسارت دیده و پنجاه درصد شهر به صورت کامل تخریب شده است. همچنین قریب به 30 روستا که اطراف رودخانه بودند تخریب شدند و هیچ راه ارتباطی نیز برای کمک رسانی وجود ندارد و مشکل غذا در بعضی از این روستاها وجود دارد. شهر پلدختر به سمت اندیمشک ماشین ها به سختی رفت و آمد می‌کنند‌.

بیرانوند در ادامه گفت: افرادی هستند که اصلا امکاناتی ندارند و باید به آن ها کمک رسانی شود و کسی سراغ دارم که حدود سی میلیون سرمایه اش بود ولی الان التماس می کند که فقط نان خالی بهم بدهید! جالب اینجاست که من کمک هایی رو جمع کردم تا در اختیار مردم قرار بدهم ولی می گویند خلاف قانون است! چرا خودشان هم نمی توانند کمک کنند. واقعا کمک کردن به مردم گناهه؟! عابر بانک هم کار نمی کند، برادرم تا اندیمشک آمد و فقط نان خرید!

سجاد بیرانوند در پایان گفت: اگر کمک کردن به مردم از نگاه بعضی ها گناه دارد و مشکل دارد بگویند ما کمکی نکنیم. من به همراه عبدی می خواهیم کمک جمع کنیم و فاکتور ها را نشان شهرداری میدهیم تا یک نماینده برای توزیع کمک ها بیاید و برآورد هزینه کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457pyx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا برای تیمی خاص هر هفته پنالتی می گیرند؟!
تماس مدیران باشگاه های دسته اولی با کمیته داوران؛