تاریخ انتشار: 1398/01/14 18:28
صنعتی‌ها به هم رسیدند؛
کد خبر: 104768

پیش بازی آلومینیوم اراک و مس رفسنجان؛ واهمه اراکی‌ها از تقابل با تیم میشو!

در هفته ی سی ام لیگ آزادگان، آلومینیوم اراک که در حال جنگیدن برای صعود به لیگ برتر می باشد با مس رفسنجان دیدار می کند.
پیش بازی آلومینیوم اراک و مس رفسنجان؛ واهمه اراکی‌ها از تقابل با تیم میشو!

آلومینیوم اراک که بیش از هر زمان دیگری خود را به کسب سهمیه‌ی لیگ برتر فوتبال کشور نزدیک می بیند، با کسب 42 امتیاز از 26 بازی در رده‌ی  چهارم جدول رده بندی جای دارد، آن هم در شرایطی که با گل ریحان، تیم سوم جدول هم امتیاز است، با شاهین تیم دوم دو و گل گهر صدرنشین لیگ تنها سه امتیاز فاصله دارد.

شاگران فراز کمالوند، سرمربی سابق صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی که این فصل در لیگ آزادگان و تیم آلومینیوم به فعالیت می پردازد، در سه دیدار پیشین خود به یک پیروزی و دو تساوی رسیده اند و امیدوارند که به پشتوانه‌ی نقطه‌ی قوت خود در خط دفاعی و با استفاده از تجربه‌ی سرمربی باتجربه‌شان، در رقابت سنگین، پرفشار و البته بسیار نزدیک با تیم های بالای جدولی برای صعود به لیگ برتر، به موفقیت برسند.

در مقابل، مس رفسنجان قرار دارد.

رفسنجانی ها از 26 دیدارشان موفق به کسب 32 امتیاز شده اند و اکنون در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار دارند؛ در واقع مسی ها نه بختی برای صعود دارند و نه خطر سقوط را احساس می کنند.

مس رفسنجان در سه دیدار اخیر خود به دو پیروزی و یک تساوی دست یافته ، در حالی که در 270 دقیقه موفق به زدن هفت گل گردیده است.

از نقاط قوت مس رفسنجان می توان به خط حمله‌ی پرقدرت آن ها و در راس آن اکبر صغیری، مهاجم کهنه کار و گلزن این تیم اشاره کرد.

خط هجومی مس رفسنجان پس از سرخپوشان پاکدشت و گل گهر سیرجان، سومین خط حمله‌ی برتر لیگ آزادگان به حساب می آید، علاوه بر این، اکبر صغیری، مهاجم 37 ساله‌ی این تیم نیز با 13 گل و قرار گرفتن در رتبه‌ی دوم جدول گلزنان، مدعی آقای گلی لیگ آزادگان می‌باشد.

دیدار آلومینیوم و مس رفسنجان برای آلومینیومی ها که در کورس کسب سهمیه‌ی لیگ برتر هستند از حساسیت بالایی برخوردار است، در حالی که رفسنجانی ها که نه امیدی به صعود دارند و نه هراسی از سقوط، با خیال آسوده تر و چه بسا انگیزه ای کمتر در میدان حاضر خواهند شد، گرچه انگیزه و تلاش صغیری برای کسب عنوان آقای گلی لیگ دسته اول، کار را برای خط دفاعی آلومینیومی ها دشوار خواهد کرد. حال باید ببینیم روز پنجشنبه در اراک، حاصل نبرد یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ (آلومینیوم) در برابر یکی از بهترین خطوط حمله‌ی مسابقات (مس رفسنجان) چه خواهد شد؛ چه بسا این دیدار سرنوشت یکی از سهمیه های فصل آینده‌ی لیگ برتر و آقای گل لیگ آزادگان را تا حدودی مشخص کند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjagx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین بازیکن دیدار مس رفسنجان و آلومینیوم اراک